Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Oni chcieli, by były to wakacje ich życia, niestety coś poszło nie tak

53 984
236   47
Wybierasz się na wakacje życia, by zobaczyć niezapomniane widoki i zwiedzić znane miejsca? To uważaj, bo możesz mieć tyle szczęścia, co nasi bohaterowie.

#1. Moje wakacje w Rio. Pomnik Chrystusa był kluczowym celem wyjazdu. Mgła miała także swoje plany tego dnia.

#2. Mój syn znalazł muszelki podczas swojej pierwszej wyprawy na plażę. Nie miałem serca mu powiedzieć, że to łupiny orzechów.

#3. Wszystko, co chcę powiedzieć o Bali, jest na tym zdjęciu. Zapłaciłeś tylko za dotarcie do połowy wodospadu, aby zobaczyć resztę musisz kupić kolejny bilet.

#4. Zarezerwowałem Airbnb z widokiem na morze… Nie mogę narzekać, bo morze faktycznie widać

#5. Wyjechałem na wakacje do Paryża z moją dziewczyną. Tak wyglądała większość naszych wizyt w muzeach

#6. Wstałem o 3.30 i przeszedłem około 4 godzin, aby zobaczyć ten piękny widok...

#7. Wycieczka życia do Włoch, aby zobaczyć Fontannę di Trevi

#8. Telefon wypadł mi z kieszeni podczas lotu do Tokio w zeszłym tygodniu (jadę na wakacje). Reszty zniszczeń dokonał fotel w samolocie.

#9. Pojechałem na wakacje i zapłaciłem dodatkowo za pokój z widokiem na góry. Nikt nie wspomniał, że pług śnieżny postanowił zasypać śniegiem okna widokowe

#10. Podróżujesz i w końcu znajdujesz publiczną toaletę

#11. Mój szczeniak zniszczył paszport na kilka dni przed wycieczką

#12. Mój przyjaciel wyjechał na wycieczkę życia do Włoch i jakimś cudem udało mu się zrobić zdjęcie krzywej wieży w Pizie, na której nie widać jej pochylenia

#13. Przyjechałam do Norwegii z Florydy i spędziłam 4 godziny wspinając się na Preikestolen w ogromnym upale. Na miejscu nastąpiło nagłe załamanie pogody

#14. Przyjechałem do Grecji na słoneczne wakacje. Przez tydzień pobytu padało. W sobotę wyjeżdżam.

#15. Wyjechałam na wakacje z rodziną. Tego się nie spodziewałam.

#16. Na internetowej stronie twierdzą, że w tym motelu jest siłownia

#17. Zaplanowałam wymarzoną podróż do Chin. Tak wyglądał Wielki Mur (jest gdzieś za mną).

#18. Kiedy jedziesz do Londynu, aby zobaczyć Big Bena

#19. Obudziłem się o 2:30 rano, aby zobaczyć wschód słońca na szczycie Haleakala. Niezapomniany widok.

#20. Wypożyczyłem samochód i wybrałem się na 2-godzinną przejażdżkę poza Berlin, aby zobaczyć "Die Rakotzbrücke" w ogrodzie rododendronów i azalii, tylko po to, by odkryć, że woda została spuszczona, a cały obszar to wielki plac budowy

#21. Zrobiłem to zdjęcie w hotelu Hilton na Bali. Mieszkaliśmy niedaleko stąd i chcieliśmy sprawdzić, czy plaża jest tam czystsza

#22. Moja przyjaciółka jest na wakacjach na Hawajach i poprosiła jakiegoś mężczyznę o zrobienie jej zdjęcia. Powiedział jej: "Zrobiłem zbliżenie"

#23. 10 lat temu wspiąłem się o 4 rano na wulkan Agung na Bali, aby zobaczyć piękny wschód słońca