Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Forum > Grajdołek Mistrzów > Mateusz Szkutnik
guru80
guru80 - Superbojownik · przed dinozaurami
a właściwie jego nowa gra





https://www.pastelstories.com/games/daymare_town.html





oto co napisał w mailu z linkiem do gry
(przepraszam ale nie chce mi się tłumaczyć):

Sketchy outline-only drawings give stranger look to the gameplay and create a bit of minimal atmosphere. Add creepy sounds and twisted story and you get the picture. DMT is

the harderst puzzle game I made so far. It's really nasty, so be warned. It's for advanced pnc gamers. There is no cliffhanger at the end, but just try to get to that end.


Have fun and don't forget to comment

Mateusz Skutnik

salvatore77
pomoże ktoś? brakuje mi ostatni element do chińskiej układanki i nie wiem gdzie go znaleźć? jak uwolnić straszydło z łańcuchów? i o co chodzi z tymi dziwnymi ptakami i z gadającą twarzą na ścianie? gierka zajefajna ale męczę się i nie mogę ukończyć..

salvatore77
..ok już mam.. super giera, teraz szukam drugiego zakończenia

guru80
guru80 - Superbojownik · przed dinozaurami
dziwne ptaki to drugie zakończenie. musisz odnaleźć wszystkie 10 (wystarczy, że je zobaczysz). Na cokole koło dziwnej twarzy są kółeczka, które pokazują ile jeszcze brakuje ptaków.

A co do samej twarzy to





nie mam pojęcia.

johny_r
johny_r - Superbojownik · przed dinozaurami
jak można się dostać do pomieszczenia za drzwiami? mam tu na myśli te, do których idzie się alejką po lewej stronie.

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Nie jestem autorem instrukcji (ściagnięte z mojegry.pl). Podaję zainteresowany do ewentualnej pomocy. Działa!
Instrukcja: 1.klikamy na studnię i bierzemy małą monetę 2.po lewej stronie studni jest mały haczyk, bierzemy go 3.cofamy się, i tu na placu, po prawej stronie studni jest kamień, klikamy go 4.po lewej stronie leży kawałek linki, zabieramy ją 5.klikamy za kamieniem (po prawej stronie) tam jest klucz 6.klikamy na niebo i za tym wyższym kominem widzimy ptaka (pierwszego) 7.cofamy się dwa razy i za tym murem po lewej stronie widzimy drugie ptaszysko 8.cofamy się i idziemy do budynku ARMORY,wchodzimy i tam na schodach są takie malutkie drzwiczki, otwieramy i mamy śrubokręt 9.koło schodów jest obraz, klikamy i zapamiętujemy układ tych trójkątów na guzikach... przyda się później 10.idziemy do office na prawo i klikamy na prawy górny róg (tam gdzie odchodzi tapeta), do komina i widzimy trzeciego ptaka, wracamy się do schodów 11.idziemy po schodach na górę i tam obok kolumny leży płócienna szmatka, zabieramy ją 12.wracamy na główny plac i idziemy do BOOK HOUSE, w małej dziurze w ścianie po prawej stronie jest zapalniczka-zabieramy ją 13.wchodzimy do windy i jedziemy na piętro 1 14.wychodzimy i mamy pokój z obrazami, na obrazie z domem jest czwart ptak, a za obrazem po lewej stronie jest ruloni papieru, zabieramy go 15.idziemy jeszcze w prawo i zabieramy książkę z biurka 16.jedziemy windą na piętro -1, w prawo i na czwartej półce jest książka z kropką, w niej widzimy piątego ptaka 17.teraz windą na -2 i mamy puzzle, układamy te trójkąty tak jak na obrazie i mamy chiński puzzel z trójkątem 18.idziemy w prawo i mamy stół z nożyczkami i ziemniakiem czy czymś tam - kilkamy na ziemniak, on się podnosi, podkłądamy ten zrulowany kawałek papieru, ziemniak spada i mamy puzzel 19.jedziemy windą na piętro -3 i wychodzimy, obracamy się i idzmy w to czarne, tam zabieramy okrągły talerz 20.jedziemy na piętro 0 i idziemy na główny plac 21.klikamy na kratkę kanalizacyjną, łączymy haczyk z linką i wyciągamy z kratki chiński puzzel 22.wracamy na plac, klikamy na PASSAGE, na kraty i widzimy rurę z otworem, łączymy śrubokręt z płócienną szmatką, wkładamy do otworu i podpalamy zapalniczką-pojawia się ludek, dajemy mu monetę a on nam chiński puzzel-znowu ciemno 23.idziemy znowu do ARMORY i klikamy na to lewe kółko przy drzwiach, wsadzamy tam ten okrągły talerz 24.wchodzimy do środka, na górę i na kolumnie leży puzzel w kształcie litery L, zabieramy go 25.idziemy na dół i do pokoju naprzeciwko tam gdzie te haki, teraz w lewo i przy zlewie siedzi brodaty ludek-dajemy mu książkę i wypada mu puzzel 26.klikamy na zlew i linką z haczykiem wyciągamy kluczyk 27.wracamy na główny plac i idziemy do budynku CITY HALL 28.idzimy do drugich drzwi po prawej stronie i tam-klikamy ne sejf i otwieramy go kluczem ze zlewu 29.zabieramy puzzel z sejfu 30.idziemy do 3 pokoju po lewej stronie, klikamy w lewy górny róg-komin, na gniazdo i widzimy chyba już szóstego ptaka 31.w korytarzu jak klikniemy nad tą deską to tam w górze pomiędzy środkowymi deskami widzimy siódmego ptaka 32.idziemy do końca korytarza, w lewo, po schodach w dół, w prawo 2 razy i klikamy nad tym kołem, i na to prawe koło (z tych trzech) i widzimy ósmego ptaka 33.dziewiąty jest jak klikniemy jeszcze raz w prawo i na poręcz na końcu 34.wracamy przed wejście do CITY HALL i idziemy w lewo, dwa razy po schodach na górę i kluczem otwieramy drzwi, tam ludek przykuty, klikamy na okno i na drzewie widzimy dziesiątego ptaka 35.schodzimy po schodach, idziemy 2 razy w lewo i zabieramy złote jajko 36.wracamy do przykutego ludka i dajemy mu jajko-znika 37.wracamy do CITY HALL, na koniec korytarza i w prawo-wkładamy puzzle do tych 4 słupów i wciskamy okrągłe przyciski 38.teraz na drugą stronę, i do tamtych 4 słupów to samo 39.2 razy w prawo do maszyny, klikamy na dźwignię i po opuszczonych schodach opuszcamy DAYMARE TOWN... KONIEC
Forum > Grajdołek Mistrzów > Mateusz Szkutnik
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj