Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Forum > Grajdołek Mistrzów > Star Cat Adventures
salival
salival - Little Princess · 7 lat temu
To będzie trochę reklama Kolega z poprzedniej firmy przekonwertował się nieco i z artysty/designera stał się samozwańczym indie developerem Po sześciu latach jego gra ujrzała światło dzienne. Niestety z powodów niezależnych od niego na razie jest jedynie wersja iOS ( choć wersja na Androida istnieje i została ukończona jeszcze przed wersją iOS ).

https://www.youtube.com/watch?v=L5asxSnh-Iw

AppStore jeśli kogoś zainteresuje ta gra. Ja nie miałem okazji jeszcze obadać ( nie mam sprzętu od Apple, żona ma, ale dla mnie telefon/tablet to jak majtki - rzecz prywatna ).

Jak ktoś obada, to komentarze mile widziane ( zostaną przekazane deweloperowi ;) ). Z tego co wiem, to gra ma kilka "blind spots", gdzie przy skoku trzeba niestety liczyć na łut szczęścia i kilka innych drobnych mankamentów, ale ogólnie odbiór jest pozytywny. A ja cisnę Aamara ( deweloper ) o wersję na Andka, bo toż to jest jawna dyskryminacja

--

Myshon
Myshon - Superbojownik · 7 lat temu
@salival ty go lepiej ciśnij o numer do dilera bo dobry towar ma

--
generated by sloganizer.net<

Maciek_Cherokee
Maciek_Cherokee - Aspirant Najmłodszy Maciek_Sklerotee · 7 lat temu
jaka faza, niech kolega da namiar na dilera

--

salival
salival - Little Princess · 7 lat temu
To chyba coś w rodzinie Poniżej jedna z gier jego brata ( Aamar chyba grafikę do tego robił, ale głowy za to nie dam )

https://www.youtube.com/watch?v=nHGhtu1xDYY

--

filonpl
filonpl - Superbojownik · 7 lat temu
Niestety z powodów niezależnych od niego na razie jest jedynie wersja iOS

Powód jest prosty - $$$. Jak chcesz na apce zarobić wydajesz na iOS.

Szkoda mi ojro na grę, w którą nie będę grał, ale kierunek artystyczny jest co najmniej interesujący

--
EOF

salival
salival - Little Princess · 7 lat temu
:filonpl no właśnie wersja na Androida jest tylko, że miał jakieś problemy z umieszczeniem jej w sklepie. Szczegółów nie znam. Ale faktycznie więcej sensu miałoby wydanie za free z opcją "unlock" do pełnej wersji ;) Rynek nie lubi dziś gier "premium".

--

filonpl
filonpl - Superbojownik · 7 lat temu
:salival mobilki nie lubią niczego za co trzeba płacić, bo ludzie się przyzwyczaili do "darmowego" chłamu. Osobiście wolę wydać kilka euro na apkę niż oglądać reklamy czy dokupować wirtualne szekle do grania. Z darmową apką z opcją odblokowania pełniaka też nie jest tak różowo, bo ludzie tego nie lubią jeszcze bardziej niż premek i freemiumów (przykład - mario run), zwłaszcza, jeśli płatność nie jest jasno i jednoznacznie zakomunikowana.

--
EOF

salival
salival - Little Princess · 7 lat temu
:filonpl mam podobne podejście. Dlatego nie miałem oporów z kupowaniem tytułów np. od Square Enix. Z punktu widzenia gracza, to ten kierunek rozwoju rynku mobilnego mi nie pasuje, bo zwyczajnie gry, by na siebie zarobić, muszą w pewnym momencie zmusić gracza do zapłacenia za cokolwiek, a to odbija się na gameplayu. Ale rozumiem też, że z punktu widzenia biznesowego to po prostu działa lepiej niż tytuły "premium". Sam wolę zapłacić raz i cieszyć się pełną grą, ale nie mam nic przeciwko opcji "unlock full game", bo to pozwala choćby przetestować dany tytuł. Mój kolega rozważał opcję z "unlock", ale ostatecznie postanowił iść w "premium" za 99 centów. Niestety nawet 99 centów, to dla większości użytkowników za dużo Rynek gier mobilnych od dawna w ogóle mnie nie interesuje, bo zmiany jakie zaszły przez ostatnie lata doprowadziły do tego, że jeśli ktoś szuka tam gier takich, jakie znamy z innych platform, to jest to ostatnie miejsce, by je znaleźć. Szkoda, bo były czasy, że gry mobilne próbowały naśladować gry z większych platform i przy obecnej technologii dziś mogłyby powstać naprawdę warte uwagi tytuły.

--
Forum > Grajdołek Mistrzów > Star Cat Adventures
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj