Joe Monster
Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY
Znaleziono 14 wyniki dla zapytania oliveira

Forum

Re: Jest taki zajebisty, że chyba instagrama mu założę.
gatinha: Pardą za przepraszam, ale to ja wsadziłam Kartofla, podlewam biohumusem, obwiązuję wstążeczką, żeby nie był złamasem, odwracam do słońca, zaglądam pod listki czy aby amerykańce nie zrzucili na niego stonki,…
7 miesięcy temu
Re: Z pamiętnika psychiatry ...
oliveira: Niedługo będzie przetarg na kadzidła bojowe i samobieżne konfesjonały.
2 lata temu
Re: 14 i 1/2 Co znosi psychika grafika
oliveira: Ja się swego czasu znęcałem nad dziewczyną od marketingu, która przynosiła mi projekty do akceptacji. Za każdym razem zwracałem jej uwagę, że "jest za mało tych, no, klipartów".
2 lata temu
Re: Męska przyjaźń kontra nowo poznana dziewczyna
Mike_vip: :oliveira to raczej taki przykład był. Ja nie liczyłem na to, że on ma mi naganiać laski. Po prostu kumpel by pomógł a nie przeszkadzał w tym. Co do wesela to nie wiem, wydawało się, że jest wszystko na…
3 lata temu
Re: Męska przyjaźń kontra nowo poznana dziewczyna
oliveira: :mike_vip
A to nie jest przypadkiem tak, że sam coś spieprzyłeś na tym weselu, a teraz niby wina kumpla?
Poza tym, kumpel, to ktoś z kim idziesz na piwo i pogadać, a nie alfons, który ma ciamajdzie…
3 lata temu
Re: To co kur..a wolno, jak nic nie wolno?
oliveira: :max_iol od tego jest lokalny Rzecznik Praw Konsumenta. Sprzedawca ma obowiązek sprzedać towar w cenie jaka na (przy) nim widnieje. Kilka razy się o to kłóciłem, zwykle wygrywałem, raz w Tesco skończyło…
3 lata temu
Re: werwiająca baba za mną łazi
oliveira: Najedz się czosnku i zacznij się jej zwierzać...
3 lata temu
Re: Kulinarne pytanko.
oliveira: Ja tam uwielbiam oliwki, ale... Spróbuj z rukolą i pomidorkami koktailowymi lub suszonymi, sosem chilli, szpinakiem (dobrze przyprawionym), serem pleśniowym (niebieskim), marynowanymi ostrymi papryczkami,…
4 lat temu
Re: Turbopisioryzm.
poprostujakub: :oliveira
Wszystko byłoby spoko, gdyby dziadek nie wykazywał reakcji w stylu "super partia kurwo!!!". Ale dziś cała nasza czwórka wylądowała na dywaniku - okazało się, że ściany są cienkie i wszystko…
4 lat temu
Re: Turbopisioryzm.
oliveira: :poprostujakub a to praca to jest miejsce na takie pyskówki? Wyjaśnij panu, że sobie nie życzysz takich tematów i oddzywek, a jak mu nie odpowiada, to niech się idzie przed pracą wygadać na jakąś plebanię.…
4 lat temu

12»