Joe Monster
Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
jarecki1982 Superbojownik od 3 listopada 2010 | chelm
2020-08-15 20:27:30 Zgłoś
Witam wszystkich.
Jak w temacie

Film byl o jaskiniowcach, stara komedia...
Jak ja bylem mlody yo juz wtedy mogla byc stara...

Wiec najprawdopodobnoej film jest z 60-70-80 lat...

W tym filmie jedn wymyslil pieniadz,
drugi klamke/zamek gdzie pozniej sie zatrzasnal...
No i byla lalunia... ktora uwielbiala sie kochac
I ten co wymyslil pieniądze zarabial na tym...

Generalnie pokazano mniej wiecej
jak dziala wspolczesny swiat
Tylko ze osadzony wsrod jaskiniowcow


Z gory wielkie dzieki


--
bqs1
bqs1 Bojownik od 7 września 2014 | Stargard
2020-08-15 21:14:13 Zgłoś
https://www.filmweb.pl/film/Jaskiniowiec-1981-6551
?

--
MeH
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
jarecki1982 Superbojownik od 3 listopada 2010 | chelm
2020-08-16 02:22:09 Zgłoś
Wielkie dzieki kolego

--
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
jarecki1982 Superbojownik od 3 listopada 2010 | chelm
2020-08-25 13:53:12 Zgłoś
Hej to znowu ja.
Obejrzalem i to jednak nie ten film...

Z tego co pamietam to tam normalnie rozmawiali i chyba byl narrator...

Po drugie to chyba byl wloski film...

Te pieniadze co wymyslili to były kamyczki z rzeki, ale takie specjalne okragle...

Narrator opowiadal jak krok po kroku wpadano na pomysly na rzeczy typowe dla czasów nowożytnych ale osadzonych w prehistoriii

--
k0curek
k0curek Superbojownik od 25 października 2006 | Przemyśl
2020-08-25 22:55:09 Zgłoś
Może "Między nami jaskiniowcami"?

--
Breata
Breata Kajakowicz Namiętny od 15 marca 2006
2020-08-26 19:57:01 Zgłoś
Obczaj to, pasuje:
https://www.youtube.com/watch?v=h7uZQhCCOUs

--
So it goes.
acecorp
acecorp Superbojownik od 4 listopada 2002 | Bytom | GG: 1144527
2020-09-01 11:54:19 Zgłoś
https://www.filmweb.pl/film/Historia+%C5%9Bwiata%3A+Cz%C4%99%C5%9B%C4%87+I-1981-31342/descs

to nie to raczej, ale też fajne

--
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj