przeniesione z poezji luźnej (naprawdę nie wiem jak się tam znalazło)
jak wiadomo powszechnie z podobno największej polskiej epopeji cymbalistów było wielu.
a ja ich scharakteryzowałem w zależności od długości kończyn i jaki ma to wpływ na grę
1)krótkie ręce i krótkie nogi - bardzo dobrze technicznie gra rękami, ale nogami średnio, tylko proste rytmy mu dobrze wychodzą, i to ze średnią prędkością. Np. Mike Portnoy, Vinnie Paul
2)krótkie nogi i długie ręce - zapierda*a aż miło popatrzeć, stara się wykręcić jak największe BPM, niekoniecznie, ale przeważnie dobry technicznie. Np. Zbigniew Promiński, Pete Sandoval
3)długie nogi i krótkie ręce - nadrabiając krótkie ręce gra mocno, robi krótkie przejścia, a stopami zapieprza do rytmu z werblem, najczęściej trashowiec/thrashowiec. Np. Paul Bostaph, Chris Adler
4)długie ręce i długie nogi - przeważnie najlepsi technicznie w łączeniu nóg i rąk, co lepsi grają też szybko i z rozpoznawalnym stylem. Np. Dave Lombardo, Van Williams
no to jeszcze jeden po pracy...
pisane na podstawie własnych obserwacji.
podoba się?
jak wiadomo powszechnie z podobno największej polskiej epopeji cymbalistów było wielu.
a ja ich scharakteryzowałem w zależności od długości kończyn i jaki ma to wpływ na grę
1)krótkie ręce i krótkie nogi - bardzo dobrze technicznie gra rękami, ale nogami średnio, tylko proste rytmy mu dobrze wychodzą, i to ze średnią prędkością. Np. Mike Portnoy, Vinnie Paul
2)krótkie nogi i długie ręce - zapierda*a aż miło popatrzeć, stara się wykręcić jak największe BPM, niekoniecznie, ale przeważnie dobry technicznie. Np. Zbigniew Promiński, Pete Sandoval
3)długie nogi i krótkie ręce - nadrabiając krótkie ręce gra mocno, robi krótkie przejścia, a stopami zapieprza do rytmu z werblem, najczęściej trashowiec/thrashowiec. Np. Paul Bostaph, Chris Adler
4)długie ręce i długie nogi - przeważnie najlepsi technicznie w łączeniu nóg i rąk, co lepsi grają też szybko i z rozpoznawalnym stylem. Np. Dave Lombardo, Van Williams
no to jeszcze jeden po pracy...
pisane na podstawie własnych obserwacji.
podoba się?
--
Każde uogólnienie jest niebezpieczne. To również.