Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Forum > Grajdołek Mistrzów > Składak do £4000
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Wiec jak ktoś sugerował w poprzednim poście Dell zrobił Dell i odwołał zamówienie 2 dni przed dostawa bez podania żadnej przyczyny i zostałem trochę na lodzie.
Po paru rozmowach w firmie udało mi się przekonać nasz dział IT do zakupu składaka ale zgodzili się tylko pod warunkiem ze ja go zamówię i będzie to moja odpowiedzialność .
Jak już pisałem ostatni komputer składałem ponad 10 lat temu i nie jestem trochę na czasie wiec będę wdzięczny za pomoc.
Jest jedno podstawowe wymaganie Nvidia RTX 3090 co daje mniej więcej 50% ceny całego zestawu wiec do wydania jest ok £2k na resztę.

Komp ma działać z złożonymi modelami 3D i współpracowac z HTC Pro i Vive , Oculus.
Większość modeli będzie początkowo obrabiania w Rhino, Revit i SketchUp prezentowana w Navisworks albo Revit z nakładka Prospect.

Do ogarnięcia jest budynek o wymiarach ok 500mX500m taka mała konkurencja dla fabryki Tesli w Niemczech. Fabryka baterii Britishvolt.

I_drink_and_I_know_things
Napisz, że ma być do Cyberpunka a nie o jakichś skeczupach i rino marudzisz

--
A Lannister always pays his debts

Djbanan
ThinkStation P620 z Nvidią Quadro. Powinieneś się zmieścić.

--

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
:i_drink_and_i_know_things cyberpunk działa na moim PC w high wiec na razie nie potrzebuje drugiego komputera ale po skończonym projekcie i tak najprawdopodobniej wyląduje u mnie pod biurkiem .

herofan
herofan - ^^S^^u^^p^^e^^r^^b^^o^^j^^o^^w^^n^^i^^ · 9 miesięcy temu
Jak znajdzie ktoś sklep, gdzie można kupić rtx 3080/3090 od ręki po normalnej cenie, to niech da znać

Witchie
Praca z modelamin 3d - > Nvidia RTX 3090. Kekw. xD

--
Dwa są tylko miejsca dla metafizycznych jednostek w naszych czasach: więzienie i szpital wariatów.

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Kupowanie teraz grafiki do gier trąci fanatyzmem albo desperacją. Ja bym raczej poszedł w kierunku Djbanana i wybrał coś z kartą do zastosowań profesjonalnych.

Cajanus
Cajanus - Superbojownik · 9 miesięcy temu
BTW dział IT, który nie potrafi złożyć kąkutra

Djbanan
:kombinator_83 Łatwiej teraz Quadro dostać niż 3090

--

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
datny - Superbojownik · 9 miesięcy temu
i9-10900 K
mobo MSI MPG Z490
CORSAIR Vengeance LPX Pamięć DDR4 32GB 2x16GB 4000MHz
SSD Patriot Viper Gaming VP4100 2TB M.2 2280 PCIe NVMe (4700/4200 MB/s)
Dark Base 700 ATX Midi Black bez zasilacz BGW23
be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W 135mm 80+Platinum BN309
KRAKEN X73 360MM RGB RL-KRX73-0


Można ciąć na dysku, pamięci, jak kogoś to podnieca to może dopłacic 500 pln żeby mieć na wyświetlaczu krakena (chłodzenie wodne) temperaturę.

Do zastosowań profesjonalnych albo jakieś backupy w chmurach albo dodatkowy awaryjny dysk na zrzuty.

Kupowanie 3090 to nieporozumienie. Naturalnie w grach developerzy pod naciskami na pewno zrobią jakiś If graphic_card === "3090":{ fps += 5 }


Ja tam bym czytał z czym ten wasz software dobrze działa jeśli to faktycznie ma być do pracy nie sugerowałbym się topową gamingową karta graficzną.

Chyba że nie ma być tylko do pracy a budżet jest już zarządzony.
Jednak w grach przyrost fpsów na wydaną złotówę(3090) wychodził jakoś 500zł / 1 fps.

Poza tym w jakich rozdzielczościach to ma pracować?
Poza tym czy te wszystkie programy BIM nie maja czasami opcji renderowania w chmurkach? Może wystarczy komputer za tysiąc funtów.
Ostatnio edytowany: 2021-02-06 08:38:08

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
datny - Superbojownik · 9 miesięcy temu
i9-10900 K
mobo MSI MPG Z490
CORSAIR Vengeance LPX Pamięć DDR4 32GB 2x16GB 4000MHz
SSD Patriot Viper Gaming VP4100 2TB M.2 2280 PCIe NVMe (4700/4200 MB/s)
Dark Base 700 ATX Midi Black bez zasilacz BGW23
be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W 135mm 80+Platinum BN309
KRAKEN X73 360MM RGB RL-KRX73-0


Można ciąć na dysku, pamięci, jak kogoś to podnieca to może dopłacic 500 pln żeby mieć na wyświetlaczu krakena (chłodzenie wodne) temperaturę.

Do zastosowań profesjonalnych albo jakieś backupy w chmurach albo dodatkowy awaryjny dysk na zrzuty.

Kupowanie 3090 to nieporozumienie. Naturalnie w grach te kur.. developerzy pod naciskami na pewno zrobią jakiś If graphic_card === "3090":{ fps += 5 }
To nie jest jakaś moja fanaberia, można popatrzeć ile gry zajmują miejsca na dysku i stwierdzić jak jest optymalizowana przestrzeń dyskowa... Hajs macht frei!


Ja tam bym czytał z czym ten wasz software dobrze działa jeśli to faktycznie ma być do pracy nie sugerowałbym się topową gamingową karta graficzną.

Chyba że nie ma być tylko do pracy a budżet jest już zarządzony.
Jednak w grach przyrost fpsów na wydaną złotówę(3090) wychodził jakoś 500zł / 1 fps.

Poza tym w jakich rozdzielczościach to ma pracować?
Poza tym czy te wszystkie programy BIM nie maja czasami opcji renderowania w chmurkach? Może wystarczy komputer za tysiąc funtów.

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
:datny

Wielkie dzięki za pomoc.

Przez ograniczony dostęp do podzespołów mogę dostać tylko to:
• Straight Power 11 850W 80 Plus Platinum Modular Power Supply Corsair 4000D Airflow
• AMD Ryzen 9 5900X Twelve Core 4.8GHz (Socket AM4) Processor
• MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC 24GB GDDR6X PCI-Express Graphics Card
• Samsung 970 EVO Plus 2TB M.2 2280 PCI-e 3.0 x4 NVMe
• Solid State Drive Seagate 6TB Barracuda 5400RPM 256MB Cache Internal Hard Drive (ST6000DM003)
• Lian-Li GALAHAD 360mm High Performance RGB CPU Water Cooler
• MSI MAG X570 Tomahawk WiFi (AMD AM4) DDR4 X570 ATX Motherboard
• Corsair Vengeance LPX 64GB (2x32GB) DDR4 PC4-28800C18 3600MHz Dual Channel Kit

Twoja opcja wyglada ok ale niestety sprawdzałem w paru sklepach i czas oczekiwania na niektóre podzespoły był „niewiadoma kiedy”.

W ramach wyjaśnienia ten komputer ma buc typowo do prezentacji VR. Do tej pory używaliśmy laptopów gamingowych ale przeważnie szybko wchodziły na wysokie obroty i stawały się bardzo głośne co nie pomagało w prezentacji.

Model nad którym teraz pracujemy pokonał 3 z 4 laptopów wiec musimy spróbować wykorzystać opcje stacjonarna.

Większość programów BIM ma możliwość przetwarzania w chmurach ale program do VR nie ma takiej opcji wiec musi być zrobione lokalnie. Drugi problem jest taki ze większość projektów ma klauzule tajności i nie może być wysyłana poza nasz server wiec obróbka w chmurze nie wchodzi w grę.


Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
jbanan

Wszystkie stacje robocze pracują na Quadro. Działa super w obróbce BIM i renderach ale jeżeli chodzi o VR to niestety są problemy z kompatybilnością
Ostatnio edytowany: 2021-02-07 14:41:23

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
:cajanus

Dział IT to trochę na wyrost ale potrafią złożyć PC ale nie bawią się w zestawy gaimingowe wiec wolałem zapytać grona ekspertów.
IT zajmuje się głównie optymalizacja oprogramowania i serwerami i ewentualnie małymi modyfikacjami sprzętu ale przez to ze wszystko jest znormalizowane a to jest jednak trochę inny rodzaj sprzętu to nie mieli problemu żeby zapytać specjalistów .
Forum > Grajdołek Mistrzów > Składak do £4000
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj