Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Forum > Grajdołek Mistrzów > Wiedźmin 1,7
brogman
W końcu fajne wszystko w ekwipunku jest posegregowane. Dostaliśmy tez skrzynie na przedmioty. Patch 2 giga w sumie. Dociąga do 7


Wprowadzono nowy, alternatywny tryb responsywności poruszania się Geralta. Aby z niego skorzystać, należy włączyć go w opcjach rozgrywki.
Usunięto problem z unoszącym się w powietrzu koniem.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zostać zablokowany w animacji celowania, jeśli próbował rzucić bombę jadąc na koniu.
Naprawiono rzadki problem z niekończącym się ekranem ładowania podczas zadania Panie Lasu.
Wprowadzono różne poprawki dotyczące kolizji postaci oraz przedmiotów.
Naprawiono błąd, który powodował, że po zakończeniu głównego wątku wciąż można było spotkać wojowników Dzikiego Gonu.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli ciągle kupować zagraniczne monety od lichwiarza i sprzedawać je w Banku Vivaldiego.
Usunięto możliwość zbierania złota z jednej skrzynki więcej niż raz.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre umiejętności nie były usuwane po użyciu Eliksiru Oczyszczenia.
Usprawniono mechanizm wybierania aktywnego przeciwnika na celowniku.
Wprowadzono zmiany w niektórych lokacjach, aby powstrzymać nieplanowaną progresję zadań mogącą spowodować problemy z grą, a także uniemożliwić opuszczenie fragmentów terenu.
Błąd sprawiający, że gracze nie mogli czasami używać znaków po pierwszej wizycie na Skellige został naprawiony.
Usunięto czasem występujące problemy z niepoprawnie naliczanymi obrażeniami.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre rodzaje broni nie traciły wytrzymałości.
Naprawiono błąd powodujący, że czasem prędkość gry nie wracała do normy po wcześniejszym użyciu ręcznego celowania.
Medytacja już nie będzie uniemożliwiona z powodu niektórych zadań.
Naprawiono problem z błędnie regenerującą się wytrzymałością.
Naprawiono błąd ze źle zliczanymi statystykami Geralta, w momencie gdy gracz stał w oparach bomby dwimerytowej.
Wprowadzona bardzo dużo poprawek, ulepszeń oraz doprecyzowań dotyczących wskazówek na mapie oraz etapów zadań.
Naprawiono błąd powodujący, że czasami grawitacja nie działała na konia gracza.
Dodano skrzynkę dla gracza. Gracze mogą teraz przechowywać w niej przedmioty, a dostęp do skrzyni uzyskają w różnych miejscach świata gry zaznaczonych na mapie.
Koń nie będzie już bez powodu zatrzymywał się niespodziewanie przed mostami oraz wąskimi przejściami.
Naprawiono błąd niesłusznie sugerujący, że gracz jest przeciążony.
Naprawiono rzadki błąd powodujący, że gracze nie mogli wybierać znaków.
Naprawiono problem powodujący, że gracz nie mógł czasami wytwarzać glyfów.
Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy kupcy nie przyjmowali rupieci.
Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie mają już wagi.
Naprawiono problem z brakiem kompatybilności między niektórymi częściami pancerza a fryzurami.
Naprawiono problem, który powodował, że czasami znak Quen wybuchał na Geralcie podczas scen dialogowych.
Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący, że gracz nie mógł zagrać w Gwinta z Madame Serenity w Passiflorze.
Karta Zoltana (Gwint) powinna teraz zawsze być dostępna pod Drzewem Wisielców, jeśli gracz nie wygrał jej wcześniej w Białym Sadzie.
Naprawiono problem uniemożliwiający graczom rozmowę oraz grę w Gwinta z karczmarzem w przybytku Na Rozstajach.
Poprawione rozmaite literówki oraz błędy we wszystkich wersjach językowych gry.
Liczne usprawnienia w systemie streamowania gry. Gracze zauważą znaczne zmniejszenie ilości tekstur niższej rozdzielczości, NPCepojawiają się teraz szybciej, rozmaite elementy świata gry będą teraz ładowane znacznie szybciej. Zmiany te powinny być najbardziej widoczne na komputerach oraz konsolach bez dysków SSD.
Usprawniono wydajność na bagnach na terenie Ziemi Niczyjej.
Naprawiono problem powodujący spadki w wydajności gry podczas gdy w pobliżu była mgła.
Zoptymalizowano rozmaite efekty graficzne w zadaniu Bitwa w Kaer Morhen w celu uzyskania lepszej wydajności.
Wprowadzono szereg usprawnień, które pozytywnie wpływają na wydajność gry w wielu miejscach.
Usprawniono ogólną wydajność gry.
Naprawiono problem powodujący, że magiczna kopuła Keiry czasem negatywnie wpływała na wydajność.
Usunięto kursor myszy pojawiający się podczas niektórych przerywników filmowych.
Dodano ostrzeżenie pojawiające się w momencie, gdy na dysku nie ma miejsca na wykonanie nowego pliku zapisu.
Gra będzie teraz poprawnie zapamiętywać wybór ustawienia trybu wiedźmińskich zmysłów dla daltonistów.
Naprawiono błąd, przez który Zoltan czasami pojawiał się w złym miejscu po zakończeniu zadania Represje w Novigradzie.
Naprawiono problemy z dialogiem między Geraltem a Yennefer podczas zadania Ostatnie Życzenie.
Naprawiono błąd powodujący sytuację, w której pojawiały się dwie takie same postaci w jednej scenie w zadaniu Spis Cudzołożnic.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre etapy zadania Bitwa w Kaer Morhen były niedostępne dla gracza i niepoprawnie oznaczane jako niewykonane.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Lambert nie wsiadał do łódki w zadaniu Ostatnia Próba.
Naprawiono błąd, za sprawą którego w niektórych przypadkach Madame Serenity pojawiała się w złym miejscu podczas zadania Spisek.
Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie Fałszywe Papiery było oznaczane jako niewykonane w przypadku kiedy gracz nie wspomniał, że jeden z braci zginął.
Naprawiono błąd, który czasami nie pozwalał graczom wziąć udziału w ostatnim wyścigu konnym na Skellige, Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!.
Naprawiono błąd, który powodował obecność niepożądanych przedmiotów w Novigradzie po zakończeniu zadania Bitwa w Kaer Morhen.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom na dalsze postępy w fabule w przypadku gdy zostali znokautowani przez strażników podczas podążania za Krwawym Baronem w zadaniu Sprawy Rodzinne.
Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli użyć pochodni w zadaniu Dorwać Juniora.
Usunięto występujący czasami niekończący się ekran ładowania w zadaniu Żelazna Dziewica.
Naprawiono błąd, który powstrzymywał graczy przed zakończeniem kontraktu Zlecenie: Barciowe Widziadło. Gracze, którzy mają problem z tym zadaniem będą musieli wrócić do zamarzniętego ula i jeszcze raz zbadać znajdujące się nieopodal ślady stóp.
Usunięto błąd, który powodował, że gracz mógł zostać zamknięty w pokoju w zadaniu Przez Czas i przestrzeń.
Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał graczom progresję głównego wątku po zakończeniu zadania Dorwać Juniora, zwłaszcza po wizycie w obozie Vernona Roche’a.
Naprawiono problem z kupowaniem wina, który czasami nie pozwalał graczom zakończyć zadania Serce nie sługa.
Naprawiono błąd, który powstrzymywał progresję zadania W wilczej skórze po tym jak gracz przeczytał pamiętnik Morkvarga.
Usunięto rzadko występujący błąd powodujący, że gracze nie mogli przeszukać ciała żołnierza Dzikiego Gonu podczas zadania Echa przeszłości.
Keira teraz będzie bez problemów korzystać z portalu kiedy poprosimy ją aby udała się do Kaer Morhen podczas zadania Dla dobra nauki.
Naprawiono problem powodujący, że znajdującym się niedaleko Novigradu partyzantem Scoia’tael nie zawsze można było zagrać w Gwinta.
Naprawiono błąd powodujący sytuację, w której gracze mogli zostać zamknięci w piwnicy podczas zadania Królewski gambit.
Naprawiono błąd, który czasem powodował, że gracz nie mógł znaleźć Triss podczas zadania Ostatnie przygotowania.
Naprawiono problem z okazyjnym brakiem karczmarza w tawernie Zimorodek po zakończeniu zadania Teraz albo nigdy.
Naprawiono problem z Yennefer, która nie zawsze pojawiała się w Oxenfurcie podczas zadania Wielka Ucieczka.
Naprawiono problem powodujący, że Kapitan Wolverstone nie pojawiał się w karczmie Złocisty Jesiotr.
Naprawiono rzadki błąd powodujący, że ochroniarze nie byli wrogo nastawieni w zadaniu Racja stanu.
Naprawiono problem powodujący, że gryf w kontrakcie Zlecenie: Bestia z Oxenfurckiej Puszczy nie zawsze się pojawiał. Wywerna będzie teraz zawsze pojawiać się w konktrakcie Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu.
Naprawiono problem ze zrekrutowaniem Sukrusa ze Skellige na ochroniarza podczas zadania Miecze i pierogi.
Naprawiono rzadki problem, który powodował, że wizje w zadaniu Echa Przeszłości nie zawsze był wyświetlane.
Zlecenia: Licho przy studni już nie będzie liczyć się do osiągniecia Geralt Zawodowiec.
Naprawiono rzadko występujący problem powodujący, że gra nie mógł rozmawiać z Lambertem w Kaer Morhen podczas zadania Ostatnia Próba.
Naprawiono rzadki problem powodujący, że gracze nie mogli zakończyć zadania Tajemniczy handlarz.
Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie zawsze mogli przywołać konia po zakończeniu zadania Lekcja szermierki.
Wejście do mauzoleum podczas zadania Poszukiwani: Rynsztunek szkoły żmii nie będzie już zamknięte bez powodu.
Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli używać znaków ani mieczy po zakończeniu walki na pięści w Szałwii i Rozmarynie podczas zadania Spis cudzołożnic.
Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom zbadanie źródła sygnału podczas zadania Zakłócenia.
Naprawiono problem z zadaniem Brudna forsa.
Naprawiono rzadki błąd związany z ekranem ładowania podczas kontraktu Zlecenie: Upiór z Eldbergu.
Naprawiono problem związany z ekranem ładowania w rezydencji Aeramasa podczas zadania Nabiał i ciemne siły.
Naprawiono problem, który powodował, że NPCe oferujący kontrakty, Zlecenie: Śmiertelne rozkosze oraz Zlecenie: Leśnica znikali.
Szereg usprawnień mających na celu poprawę stabilności działania gry.
Eliksir Oczyszczenia nie będzie już podpinał się w miejsca szybkiego wyboru w momencie, gdy graczowi skończy się jedzenie.
Dodano oddzielny panel na książki w ekwipunku.
Wprowadzono dodatkowe podpowiedzi na ekranach ładowania.
Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
Wprowadzono funkcjonalność, która zaznacza obecnie wyekwipowane przedmioty w panelu napraw.
Dodano rozróżnienie między książkami przeczytanymi i nieprzeczytanymi.
Lista dostępnych pakietów DLC jest teraz wyświetlana w osobnym menu celem większej przejrzystości.

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
:brogman następnym razem podlinkuj oficjalny changelog lub wklej na pastebina

a co do patcha to nowy ekwipunek rządzi

--
Ad mortem defecatam...

gen_Italia
gen_Italia - Amator trójkątów · 8 lat temu
1.07
I tak grę już skończyłem, teraz czekam na REDKit i porządne mody.

--

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
ikarkoz - Bojownik · 8 lat temu
A ja wciąż nie grałem w tą grę, jakoś mnie nie przekonuje.

--
Pytania z rżycia wzięte.

marteniqs
marteniqs - Superbojownik · 8 lat temu
@ikarkoz - żałuj

Vrykolaus
Jakby komu było potrzebne:https://gamesresources.forumfree.it/?t=70704766

--
I osobno i na kupę, z włosem, albo i pod włos, całujta mnie wszyscy w doopę, lub ewentualnie - w nos.

Pajonk78
Pajonk78 - Superbojownik · 8 lat temu
Dopóki nie przemodelują systemu nagród za questy i zlecenia wiedźmińskie to nie wrócę do tego za cholerę. Zresztą uważam, że poza wątkiem głównym questy poboczne w 90% co najmniej są po prostu kiepskie - oprócz kilku perełek do policzenia na palcach jednej ręki.

--
Jeśli wydaje Ci się, że wiesz już wszystko to masz absolutną rację... wydaje Ci się. ;)

gen_Italia
gen_Italia - Amator trójkątów · 8 lat temu
:pajonk78 dlatego napisałem, że czekam na REDKit i mody - bo CDPR raczej nic w tej kwestii nie zrobi.

--

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Gutex1 - Superbojownik · 8 lat temu
nie chce mi sie w to grać . co to za crap jak trzeba w to pykać padem.

kashpir
kashpir - Superbojownik · 8 lat temu
w dodatku tylko takim od pegasusa

--
Co tydzień te same cele: przeżyć do piątku, nie umrzeć do poniedziałku.

herofan
herofan - ^^S^^u^^p^^e^^r^^b^^o^^j^^o^^w^^n^^i^^ · 8 lat temu
:gutex1, ja to przeszedłem używając myszki i klawiatury. Więc nie trzeba używać pada

Pajonk78
Pajonk78 - Superbojownik · 8 lat temu
Padem? No way - padem to gram w ścigałki i np. Giana Sister, ale w Wieśka? K+M i nie ma bata. :P

--
Jeśli wydaje Ci się, że wiesz już wszystko to masz absolutną rację... wydaje Ci się. ;)

brogman
:pajonk78 robiłem pół godziny questa i dostałem 2 pkt

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
GLI - Superbojownik · 8 lat temu
:brogman

Zadania "szare" są poniżej bieżącego poziomu Wieśka (minus 6 i mniej). Za takie dostaje się mniej punktów doświadczenia, a w zasadzie symboliczne "5" lub "2" (jeśli duża różnica).

Pomimo tego udało mi się zrobić poziom 34 przed bitwą w Kaer Mohren, żeby móc korzystać z Mistrzowskiego Zestawu Wilka. Na koniec miałem 35 poziom.

Trik polega na robieniu zadań wg. stopnia trudności i zostawianiu niektórych zadań pobocznych (nieoznaczonych: zniszcz gniazdo potworów, oczyść z potworów/bandytów "opuszczone miejsce", likwidowanie "wyżej poziomowych" potworów strzegących skarbów itp.), bo te są (prawie) tak samo punktowane bez względu na poziom.
Ostatnio edytowany: 2015-07-20 14:48:03

--
Genuine Lifelike Individual

brogman
ja mam 22 poziom i prawie posprzątane wszystkie questy, zlecenia i pytajniki na mapie. Byłem na Skelige, ale tylko chwilę i wróciłem do poprzednich map.

Pajonk78
Pajonk78 - Superbojownik · 8 lat temu
:brogman mnie tam exp za questy aż tak nie razi - zresztą na tę bolączkę pomaga ten mod klik - najwyraźniej nawet już działa z 1.07 - exp w tej grze IMO jest przereklamowany, skoro można na luzie robić questy wymagające wyższego poziomu niż aktualnie posiadany przez Geralta. Jednakże nagród za nie darować nie mogę, bo to jest po prostu debilne rozwiązanie. Prosty przykład: jedno z zadań wiedźmińskich wymagało 25 poziomu - zrobiłem je na 18-tym i w nagrodę dostałem miecz... na 16-ty poziom!! Jak bardzo bym się wkur...zył, gdybym zrobił go na tym zalecanym 25-tym? Wolę nawet o tym nie myśleć. To samo quest dla Hattoriego - wielki kowal, mistrz mieczy i ewidentny uśmiech w stronę filmu Kill Bill: wymagany 24 (to zresztą był ciąg questów - łącznie około godziny jeśli mnie pamięć nie myli) - zrobiłem go bodajże na 20-21 - nagroda? Ten zajedwabisty miecz, o którym nam wcześniej mówił... na 18-ty poziom... WSZYSTKIE nagrody z qestów szły w moim przypadku na przemiał - chyba nie na tym polega zdobywanie sprzętu w grach cRPG, prawda? Inna strona medalu: mając dostęp do ekwipunku wiedźmińskiego w ogóle nie widzę sensu istnienia w grze innych mieczy czy zbroi, bo i tak w porównaniu do powyższego są one totalnie do dupy i w moim przypadku służyły jedynie jako materiał do wykuwania czegoś lepszego. :/
Ergo: grze do bycia wyśmienitą IMO brakuje sporo - nawet bardzo. Jak zwykle wychodzi to po czasie. Bez dwóch zdań świat jest boski - jego wypełnienie już niestety nie bardzo. Z czystej ciekawości - jak mi już przejdzie znudzenie, którego się nabawiłem i będę miał długi urlo (to już od przyszłego tygodnia ) - przejdę grę robiąc tylko i wyłącznie wątek główny i... jestem pewien, że zajmie on nie więcej niż 20 godzin - trochę to będzie smutne jeśli się nie mylę, bo przecież speedrun miał zająć nie mniej niż 25 godzin, a skończył sie na <5.

--
Jeśli wydaje Ci się, że wiesz już wszystko to masz absolutną rację... wydaje Ci się. ;)

gen_Italia
gen_Italia - Amator trójkątów · 8 lat temu
:pajonk78 po którymś paczu chyba wszystkie nagrody za kłesty mają na sztywno ustawiony lewel na poziomie "twój obecny - 2" czy jakoś tak. W ogóle ogromna większość gratów to tylko wypełniacz bez żadnego znaczenia, nadający się tylko na sprzedaż (jakby kasy było w tej grze za mało). Nie wiem, czy pamiętacie, ale w pierwszym Wiedźminie było wszystkiego 5 pancerzy (no 6, jeśli liczyć koszulinę; zresztą trzy z nich to różne warianty zbroi Kruka, można było mieć tylko jeden, w zależności od wyborów w grze), a i mieczy też niewiele więcej - i miało to sens i nikt nie narzekał.

--

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
LordKaftan - Superbojownik · 8 lat temu
:pajonk78 Jak przechodziłem grę, to dosyć często zmieniałem miecze "wiedźmińskie" na "znaleźne" - różnica poziomów między kolejnymi ulepszeniami, oraz to, że czasami trzeba było się za nimi nalatać sprawiała, że wykorzystywałem miecze z questów lub zabójstw potworów praktycznie przez cały czas. Ba, co najmniej jednym mieczem posługiwałem się pomimo tego, że nominalnie był słabszy, ale nadrabiał to fajną historią i dodatkowymi właściwościami. Grę zaś skończyłem w zbroi, którą gdzieś znalazłem, bo była lepsza niż w pełni ulepszony rynsztunek cechu niedźwiedzia.
Dlatego nie zgadzam się, że w grze liczy się wyłącznie sprzęt wiedźmiński. Poza tym, czasami naprawdę nie chciało mi się go szukać
Inna sprawa: to nie jest MMORPG, hack&slach czy inny rogulike, gdzie najważniejszy jest loot. Tutaj przechodziłem questy dla samej przyjemności obcowania z innymi postaciami i poznawaniem świata. I myślę, że właśnie na tym polegają cRPGi, bo inne zacne tytuły, które przychodzą mi do głowy, np. Skyrim, ME, Fallout, DeusEx, KOTOR, PT, jakoś niespecjalnie wynagradzały gracza za zadania poboczne. Jedyny wyjątek, jaki przychodzi mi do głowy, to BG2.
Ale to tylko moje zdanie, uprasza się o nienazywanie autora postu fanbojem

Pajonk78
Pajonk78 - Superbojownik · 8 lat temu
:lordkaftan bynajmniej fanbojem nikogo nazywać nie zamierzam za wypowiedzenie własnego i na dodatek mającego sens zdania. Ja niestety nie doświadczyłem takiego czegoś jak "lepszy sprzęt znaleziony niż wiedźmińskie zestawy" stąd też takie, a nie inne moje zdanie. ;) Dla mnie problem jest prosty: 90% zleceń wiedźmińskich czy zadań pobocznych jest na jedno kopyto - więc co ma mnie pchać do ich wykonywania? Jedynie chęć zdobycia lepszego eq - jeśli tego nie ma to nie widzę sensu tracić czasu na coś takiego - tym bardziej jeśli taki quest ma trwać ~godziny jak ten od Hattoriego. Naprawdę jestem świrem jeśli idzie o calakowanie gier i tutaj też chciałem to zrobić - 100 godzin gry zanim dotarłem do Skellige (głównie dlatego, że olewałem szybką podróż: świat jaki wykreowano w Wiedźminie 3 to IMO absolutny majstersztyk!) - ale jak już tam wylądowałem to zrobiłem jedną misję wątku głównego i miałem kompletnie dość - na tyle, że od 2-3 tygodni nie odpaliłem Wieśka ani raz... W ogóle oprócz kilku wątków pobocznych (np. wystawienie sztuki i ten następujący po nim) większość jest po prostu sztampowa do bólu przez co znudzenie musiało mnie dopaść wcześniej czy później.

:gen_italia słuszna uwaga: dzięki temu jedynka była jednak bardziej cRPG niźli najnowsza odsłona - tam liczyła się opowieść, a sprzęt to był tylko sprzęt - aczkolwiek przed zagraniem w dwójkę zdobyłem najlepszy sprzęt jeśli idzie o miecze oraz zbroję (niestety granie w dwójkę na Mrocznym dość szybko ukazało mi fakt, że... niepotrzebnie się męczyłem, bo zostały wymienione dość szybko...) Inna sprawa to to, że jedynkę jak i dwójkę ukończyłem krótko przed premierą trójki - jakoś wcześniej nigdy mnie nie porwały: zresztą II akt jedynki do dziś dnia uważam za najnudniejszy i stanowczo zbyt długi. :/

--
Jeśli wydaje Ci się, że wiesz już wszystko to masz absolutną rację... wydaje Ci się. ;)

brogman
Zrobiłem quest Kabaretem, zajęło mi trochę bieganie, walki itp. Dostałem może z 6pkt
Potem Quest z szukaniem w jednym pomieszczeniu czerwonej książki - 50pkt

Gietek
Gietek - Superbojownik · 8 lat temu
A ja grę zacząłem, popłynąłem do Skellige i mi się odechciało.

--
Forum > Grajdołek Mistrzów > Wiedźmin 1,7
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj