Kto grał ten wie, że endurance mode nie jest wcale taki prosty.. i na ogół wykłada się człowiek koło 120 fali:
Gram wersję standalone, bez cheatów!
Założenia na wejście:
Ilość - czterokrotna
HP - dziesięciokrotne
Rodzaj - same armored
Tryb - Endurance
Dodatki - Banishment kosztuje więcej, banshiment leczy potwora
Poziom na wejście - 188
Skille - 40 w Mana Pool, 80 w Mana Gain (1.85 ratio), 40 w demage, Pełne: Bloodhound, Mana Gain, Multiple demage, Chain hit, zasięg, szybkość, triple gem mastery, wild gem, trap mastery, i kilka innych mniej ważnych (tańsze wieże, tańszy mana pool itd.. )
Algorytm postępowania:
3* mana pool
Sprzedaj wild gema (8000 many)
Ustaw pułapkę
Wykup bloodhound i chain hit, wykup gemy level 7 i połącz, wsadź do pułapki. Pułapkę do maxa many obstaw wzmacniaczami (3 powinny wejść)
Dostawiaj wzmacniaczy do maksa (w międzyczasie kupuj najtańsze klejnoty - same bloodhoundy. )
W miare rozwoju wykup mana gain i ustaw drugą pułapkę w miejscu gdzie najwięcej potworów łazi.. i obstaw je pułapkami
Ulepszaj w miarę możliwości klejnoty wokół pierwszego gema - ale nie samego gema
Z czasem łączysz bloodhound + chain hit z multiple demage (3 rodzaje w jednym, dominujący multiple demage) i zmieniasz ustawienie klejnotow na wzmakach - 3 blood i 3 multiple..
Rozwijaj ostro manę - mana pool tak długo aż wskaźnik puknie *3
Dalej wedle własnej intuicji
Mój rezultat ostatni:
- to jest jeden z trzech pomocniczych zółtych klejnotów (multiple demage)
- to jest czerwony po drugiej stronie (bloodhound)
- to jest pomarańczowy kryształ dla drugiej pułapki (mana gain)
- tak wygladał mój kryształ zbierający manę - w chwili robienia screena wyciągałem około 20 000 000 many na sekundę (4-5 ulepszeń mana pool ustawione na auto)
- kryształ główny - w przeliczeniu 625 000 000 demage dla jednego potwora na sekundę (30 razy chain hit nie liczę)
- tyle kosztowało mnie mana pool w chwili robienia screena. Jak wspomniałem taki koszt robiłem 4-5 razy na sekundę
- pokazanie fali 222 - ilość hp potworków.
- a to potwór który jako pierwszy przeszedł przez moje zasieki
Ostatecznie wytrzymałem jeszcze 6 fal i zginąłem przez głupi błąd.. bowiem z taką ilością many bez problemu powieliłem swoją obronę tuż dalej.. ale podczas ulepszania jednego z kryształów utrafiłem akurat w moment gdzie potwór przechodził i szlag mnie trafił
- wynik..
widziałem w necie, że ludzie dochodzili do miliona.. tak czy siak ten rezultat dał mi 18 leveli.
Gram wersję standalone, bez cheatów!
Założenia na wejście:
Ilość - czterokrotna
HP - dziesięciokrotne
Rodzaj - same armored
Tryb - Endurance
Dodatki - Banishment kosztuje więcej, banshiment leczy potwora
Poziom na wejście - 188
Skille - 40 w Mana Pool, 80 w Mana Gain (1.85 ratio), 40 w demage, Pełne: Bloodhound, Mana Gain, Multiple demage, Chain hit, zasięg, szybkość, triple gem mastery, wild gem, trap mastery, i kilka innych mniej ważnych (tańsze wieże, tańszy mana pool itd.. )
Algorytm postępowania:
3* mana pool
Sprzedaj wild gema (8000 many)
Ustaw pułapkę
Wykup bloodhound i chain hit, wykup gemy level 7 i połącz, wsadź do pułapki. Pułapkę do maxa many obstaw wzmacniaczami (3 powinny wejść)
Dostawiaj wzmacniaczy do maksa (w międzyczasie kupuj najtańsze klejnoty - same bloodhoundy. )
W miare rozwoju wykup mana gain i ustaw drugą pułapkę w miejscu gdzie najwięcej potworów łazi.. i obstaw je pułapkami
Ulepszaj w miarę możliwości klejnoty wokół pierwszego gema - ale nie samego gema
Z czasem łączysz bloodhound + chain hit z multiple demage (3 rodzaje w jednym, dominujący multiple demage) i zmieniasz ustawienie klejnotow na wzmakach - 3 blood i 3 multiple..
Rozwijaj ostro manę - mana pool tak długo aż wskaźnik puknie *3
Dalej wedle własnej intuicji
Mój rezultat ostatni:
- to jest jeden z trzech pomocniczych zółtych klejnotów (multiple demage)
- to jest czerwony po drugiej stronie (bloodhound)
- to jest pomarańczowy kryształ dla drugiej pułapki (mana gain)
- tak wygladał mój kryształ zbierający manę - w chwili robienia screena wyciągałem około 20 000 000 many na sekundę (4-5 ulepszeń mana pool ustawione na auto)
- kryształ główny - w przeliczeniu 625 000 000 demage dla jednego potwora na sekundę (30 razy chain hit nie liczę)
- tyle kosztowało mnie mana pool w chwili robienia screena. Jak wspomniałem taki koszt robiłem 4-5 razy na sekundę
- pokazanie fali 222 - ilość hp potworków.
- a to potwór który jako pierwszy przeszedł przez moje zasieki
Ostatecznie wytrzymałem jeszcze 6 fal i zginąłem przez głupi błąd.. bowiem z taką ilością many bez problemu powieliłem swoją obronę tuż dalej.. ale podczas ulepszania jednego z kryształów utrafiłem akurat w moment gdzie potwór przechodził i szlag mnie trafił
- wynik..
widziałem w necie, że ludzie dochodzili do miliona.. tak czy siak ten rezultat dał mi 18 leveli.
--
Eternal Traces*