Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…BO POWAGA ZABIJA POWOLI

Forum > Grajdołek Mistrzów > W kwestii formalnej : Stormrise
Misiek666
Misiek666 - SIURBEMEDIZAPREKUNDA · przed dinozaurami
Nowe dziecko ze stajni SEGA dostępne na wszystkie istotne platformy ... już jest !



Dla właścicieli blaszaków dosyć nieciekawa informacja ... hula tylko i wyłącznie pod VIST-ą



RTS w full 3-D

Zabieram się za obczajanie. Za parę godzin wrzucę pierwszą reckę tutaj ...




--

Sq_Str8
Sq_Str8 - Superbojownik · przed dinozaurami
tylko na vistę? no bez jaj....

--
"Shiny and chrome!"

Misiek666
Misiek666 - SIURBEMEDIZAPREKUNDA · przed dinozaurami
:sq_str8 .. poważnie ... tylko DX 10.0 ... nie ma wsparcia dla 9.0c .. też się zdziwiłem ... a minimal też słaby nie jest :

Minimum System Requirements
OS: Windows Vista SP1
Processor: Dual Core Processor @ 2.8 GHz
Memory: 1 GB
Hard Drive: 9 GB Free
Video Memory: 256 MB (nVidia GeForce 8400/ATI Radeon HD 2400)
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10

--

salival
salival - Little Princess · przed dinozaurami
Na razie tylko Edge napisał recenzję, bo w Europie premiera 27 marca dopiero ( choć Edge pewnie oparł się o wersję dla dziennikarzy ) , ale nie ocenił gry zbyt wysoko: 4/10. Zarzut główny to zbyt blisko "Halo Wars". Jeśli tak jest, to może to być dobra gra dla tych, którzy w RTS'y grają od święta, ale ci, którzy preferują ten gatunek raczej nie będą zadowoleni. Swoją drogą, to podobno do sieci wypłyneła wersja, w której gameplay nie jest jeszcze ukończony, tak plotka głosi.

--

Misiek666
Misiek666 - SIURBEMEDIZAPREKUNDA · przed dinozaurami
:salival .. toteż za parę godzin Wam powiem ... czy warto

--

Misiek666
Misiek666 - SIURBEMEDIZAPREKUNDA · przed dinozaurami
Beznadziejna

Odinstalowuję !!

--

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Calosia - Superbojownik · przed dinozaurami

Że beznadziejna to już po pudełku widać

--

Nie używaj emotikon. Będziesz brzmiał bardziej ironicznie.

salival
salival - Little Princess · przed dinozaurami
:calosia ale nie miał pudeła

--

salival
salival - Little Princess · przed dinozaurami
, w końcu po pracy jestem, to mogę się trochę rozpisać ;) Napisałeś "Za parę godzin wrzucę pierwszą reckę tutaj", ale poza "beznadzieja" zupełnie nic nie napisałeś. Jeśli chcesz odradzić ten produkt potencjalnym użytkownikom, to wypadałoby napisać, dlaczego to taka beznadzieja ;)

--

Misiek666
Misiek666 - SIURBEMEDIZAPREKUNDA · przed dinozaurami
:salival ... nie chce misiem nawet ... sposób poruszania, grafika .. ogólnie badziewie ...

--

Neovigo
Neovigo - Superbojownik · przed dinozaurami
Podpisuję się pod tym, co napisał :salival obiema rękami i wszystkimi trzema nogami Jak się zaczyna wątek, mówi o instalacji gry i zapowiada reckę, a potem rzeczona recenzja sprowadza się do "Beznadziejna odinstalowuję !!", to moim zdaniem coś jest ostro nie tak

To tak, jakby na filmożerców wrzucić plakat filmowy, powiedzieć że dzisiaj premiera, że właśnie się biegnie do kina i zaraz po powrocie wrzuci się recenzję... i po trzech godzinach napisać "ale nudny"

--
"Real men use telnet on port 80."

Misiek666
Misiek666 - SIURBEMEDIZAPREKUNDA · przed dinozaurami
:neovigo ... przetłumacz sobie - bo to oddaje pełnię misiem nawet nie chce .. sorki ale myślałem że da się w to pograć ale się nie da bo sposób poruszania w grze wk... każdego po minucie ... więc szkoda mi czasu na recenzje. :


Trying to move your units around in Stormrise is like trying to reach a coin that's rolled all the way to the back. This has nothing at all to do with innovative controls, or the slick rendering, let alone the cheesy-yet-engaging voice acting, the rawkin’ soundtrack, or even the preposterous premise behind this sci-fi epic.

It's because the levels aren't only rendered in 3D, they're structured in three dimensions as well. In the sprawling, crate-filled industrial estates of the distant future, your versatile mix of forces can ascend staircases, prowl rooftops, duck through and under buildings, and more besides.

The kicker is that at any given time, you can only see what they can see. If you've got your little eye-in-the-sky robots up on a gantry somewhere, then terrific: you've got the lay of the land.

But if you don't, you don’t. And even when you do, perspective makes it hard to tell what kind of a unit you're looking at, no matter if they're friend or foe. If they're not right in front of you, then you may as well have your head down on the floor, one eye open, trying to guess whether that yellow disc you've spied is your precious one-dollar coin or an abandoned bottle cap. Either way, the exercise taxes your finite reserves of time, patience, and sanity.


No comment


--
Forum > Grajdołek Mistrzów > W kwestii formalnej : Stormrise
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj