Altered Carbon - ciekawy bardzo.
The Mandalorian nikomu się nie podoba?
The Orville - super komedia, to prawdziwe oblicze Star Treka.
12 Monkeys - z początku dziwne, ale im więcej oglądałem, tym bardziej wsysał.
Farscape - polecam, fajnie się ogląda, wyszło zakończenie serialu Peacekeepers Wars.
Marvel's Inhumans - mi się podobało, ale nie wykorzystali potencjału.
Battlestar Galactica - IMHO im dalej, tym gorzej.
StarGate SG-1, Atlantis, Origins, Universe może tylko pierwszy odcinek. SG-1 dla mnie mega wypas, wraz z filmami.
Prawie wszystko co oglądam, bądź oglądałem
https://next-episode.net/user/SirLEO2000/