Ostatnio znowu powstał plan...
Tak, ten kask to Magiczne Pióro.
Żeby wykorzystać to w grze, daj PC jakiś przedmiot i zasugeruj że to miecz Zabójca Smoków +3 czy Pas Charyzmy lub coś w tym stylu. Następnie wpakuj postać w walkę ze smokiem lub okazję do dyskusji z królem.
A potem ciesz się, patrząc jak smok rozszarpuje postać na drobne strzępy lub król każe zakuć ją w łańcuchy i cisnąć w najciemniejsze lochy. Ha ha ha!!!
Zaraz… to nie do końca tak miało być.
Postacie graczy nie potrzebują kluczy! Po to przecież jest umiejętność „wyważanie drzwi”.
I jeśli spojrzeć na to w odpowiedni sposób, kajdanki to przecież takie małe drzwi.
Jeśli spojrzeć na to w odpowiedni sposób, tafla szyby dzieląca cię od niezłej cyber-zbroi także jest pewnym rodzajem drzwi.
Negocjowanie traktatu z dyplomatą z sąsiedniego królestwa? Także rodzaj drzwi, jeśli spojrzeć na to w odpowiedni sposób
Zdobycie nowego poziomu to zawsze spora zabawa. W wielu grach możesz nauczyć się nowych umiejętności albo ulepszyć umiejętności już posiadane. Oczywiście, najrozsądniej jest wybierać umiejętności które mogę okazać się przydatne w niedalekiej przyszłości.
Więc, Mistrzu Gry, następnym razem kiedy twoi gracze awansują na nowy poziom, upewnij się że są świadomi, że następnym wyzwaniem któremu będą stawiać czoła jest zwycięzca-bierze-wszystko, aż-do-śmierci, układanie kwiatów i pojedynek poetyczny z głównym złym kampanii.
Źródło: Darths & Droids
Archiwum komiksu
--
Żyj wiecznie lub umrzyj próbując.