Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…BO POWAGA ZABIJA POWOLI

Forum > Palma Pikczers > [Darths&Droids]#470-472 Jest Pan ważnym symbolem.
Moraglar
Moraglar - Superbojowniczka · przed dinozaurami


Ostatnio daliśmy się zaskoczyć...




Duffy Robin Hood
Jakoś w życiu ludzie nigdy nie zaczynają śpiewać w tych momentach, w jakich robią to w kinie czy teatrze. Ale, można to naprawić w grze.
Poważnie.
Jeśli przewidujesz że jakieś szczególne spotkania lub sytuacje mogą zdarzyć się na najbliższych sesjach, możesz zawczasu przygotować parę odpowiednich kawałków. Ekstra, jeśli jest to twoja oryginalna kompozycja, ale jeśli nie ma się talentu, nie jest to obowiązkowe.
Serio. Niech jakiś ważny NPC zacznie śpiewać w jakimś momencie którejś z nadchodzących przygód. Może to być naprawdę niezapomniane zdarzenie.
Albo może utwierdzić graczy w przekonaniu, że NPC to kompletny świr.



Sesje odbywające się zgodnie z założonym harmonogramem to coś jak zaplanowany hedonizm. Więc dlaczego zadowalać się pizzą i chipsami? Na wieczorny poczęstunek przygotuj coś bardziej wyrafinowanego. Wino i sery są niezłe, ale może niech każdy z graczy coś przygotuje i zjedzcie porządny posiłek zamiast opychać się niezdrowym żarciem.
Oczywiście, niektórzy uważają, że niezdrowe żarcie to istotna część każdej sesji! Cóż, to ich broszka, ale niech to przynajmniej nie będą to produkty Tesco value.
Filiżanka porządnej herbaty w trakcie sesji, mmm



Główny zły zawsze powinien mieć gotowądrogę ucieczki. Zawsze.
To nie tak, że PC nie mogą zatriumfować. Pozwól im schwytać bandziora i wtrącić go do więzienia. Ale zgadnij, czy może z tego więzienia uciec? Zwłaszcza, jeśli jest geniuszem zła.
Im dłużej powstrzymasz graczy od ostatecznego pokonania złoczyńcy, tym bardziej nikczemna i epicka staje się tworzona przez ciebie kreacja aż wreszcie zapisze się w annałach RPG. Twoi gracze zapamiętają sobie tą postać do końca życia. Mrowia orków, gigantów czy nawet smoków się nie liczą, jeśli kończą zaraz zabite, a oszczędności ich życia zasilają pulę pieniędzy graczy przeznaczoną do przepuszczenia na hazard i dziwki. Na pewno nie zapomną za to kogoś/czegoś, czego nie mogli całkiem pokonać.
Do samego końca przygody lub nawet kampanii. Aż do Ostatecznego Starcia. Tu niech zmierzą się po raz ostatni; tu możesz pozwolić PC wygrać. Ale nie pozwól im po prostu zabić swojego adwersarza . Niech walka spowoduje jakieś odpowiednio apokaliptyczne zdarzenia: wybuch wulkanu, powódź, eksplozję czy coś. Pozwól graczom zobaczyć, jak złoczyńca ma wypadek, z gatunku tych śmiertelnych . W końcu, został pokonany i zabity! Niech gracze świętują swoje zwycięstwo.
Oczywiście, PC nigdy nie odnajdą ciała.
Jednak później, kiedy wrócą do tej samej kampanii.. niech stanie się, co nieuniknione.



Źródło: Darths & Droids

Archiwum komiksu

--
Żyj wiecznie lub umrzyj próbując.

somsiad
somsiad - Superbojownik Klasyczny · przed dinozaurami
Epicka opowieść Grievous'a

--
Tango Alpha Xray Alpha Tango India Oscar November India Sierra Tango Hotel Echo Foxtrot Tango

Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.

--
====>====>
Forum > Palma Pikczers > [Darths&Droids]#470-472 Jest Pan ważnym symbolem.
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj