Ostatnio utknęliśmy w windzie...
Dobrze, że Anna zadziałała jak bufor. Ups, przepraszamy, to chyba maksymalny udźwig tego paska. Nie chcemy już dalej nikogo naciskać.
Dobrze jest czasem przez chwilę przemyśleć wydarzenia z gry. Elementy fabuły i informacje, które starannie wydziela MG stanowią wskazówki dotyczące szerszych wydarzeń. Czas poświęcony na ich rozważenie i dowiedzenie się, co też się dzieje w świecie otaczającym PC procentuje.
Zakładając, że: a) twój MG faktycznie ma na uwadze jakieś wydarzenia w tle, b) członek drużyny nie jest właśnie w środku bycia zabijanym przez wrogów
Właściwie, te dwie rzeczy tak rzadko występują łącznie, że można o tym zapomnieć.
Akrobatyka to coś, co należy w pełni wykorzystać w grze. Jako, że w życiu codziennym bardzo niewielu ludzi ma dość umiejętności by dokonywać śmiałych wyczynów akrobatycznych, można to nadrobić w świecie gry. Gra (oraz jej mechanika) jest zwykle przewidziana na bohaterów o ponadprzeciętnych zdolnościach, bo takich właśnie fajnie jest odgrywać. Jaki jest sens odgrywać postać, która w niczym nie jest lepsza od odgrywającego? Twoja postać może być w paru rzeczach gorsza od ciebie, ale zwykle istnieje długa lista umiejętności, która kompensuje to z nawiązką.
Źródło: Darths & Droids
Archiwum komiksu
--
Żyj wiecznie lub umrzyj próbując.