Dawno temu pożegnaliśmy się z Mrocznym Widmem oraz komiksem na jakiś czas...
No i oto, skoro już nieomal wrzesień, zgodnie z obietnicą oraz chronologią - zaczynamy drugi film.
Wrzuty w poniedziałki i środy popołudniami, po trzy paski - wiem że mało, ale inaczej szybko dogonimy komiks i wszystkim będzie przykro.
Drużyny graczy zmieniają się z biegiem czasu, rozdzielają i ponownie łączą, gdy pozwalają na to okoliczności. Życie byłoby fajniejsze, gdyby nie oddziaływało tak bardzo na skład twojej drużyny.
Jeśli przypadkowo jeden z twoich graczy dostanie w ręce mnóstwo władzy, niewątpliwie należy spróbować ją w jakiś sposób ograniczyć, zanim gracz wpadnie w megalomanię. A przynajmniej w megalomanię większą niż przeciętna dla PC.
Można to zrobić dając postaci żmudne zadania związane z administrowaniem, zamiast pozwalać jej wymyślać i wcielać w życie zachcianki.
Choć, jak można się domyślić, zwykle okazuje się to zupełnie nieskuteczne.
Czasem zastawiasz gdzieś łatwe do znalezienia pułapki, tylko po to, żeby PC je znaleźli i zaczęli się głowić nad przyczynami ich zastawienia i przygodą, którą właśnie rozpoczęli.
Kiedy zdarzy się nieuniknione, dobrze mieć plan awaryjny.
Źródło: Darths & Droids
Archiwum komiksu
--
Żyj wiecznie lub umrzyj próbując.