Ostatnio usłyszeliśmy wieści złe i jeszcze gorsze...
Czasem po prostu trzeba powiedzieć złemu kolesiowi dokładnie to, co chce usłyszeć. Albo przynajmniej skłamać tak, by na to wyglądało. Albo dać mu zbyt wiele informacji, by poczuł się zagubiony i niezdolny do działania. Nie warto ryzykować skóry, uparcie milcząc, kiedy jest tyle o wiele ciekawszych alternatyw.
Czasem trzeba po prostu porzucić ostrożność i dać się ponieść, kiedy sytuacji zarobi się beznadziejna. W końcu, jeśli nie masz szans wyjść z czegoś żywym, co zostało do stracenia?
Za wyjątkiem, być może, wyjścia na durnia. Tak, może jednak lepiej się powstrzymać. Śmierć w grze nie jest ostateczna, ale zrobienie z siebie głupca twoi współgracze zapamiętają ci na wieki.
Niezręczna cisza jest…
…
…
…niezręczna.
Wiele sytuacji można rozstrzygnąć przyjmując straszną pozę. Jeśli przerazisz wroga, masz przewagę.
A jeśli jest zbyt zajęty zrywaniem boków ze śmiechu, również masz przewagę!
Jeśli nie możesz zrobić dobrego wyjścia, zadbaj przynajmniej o porządne ostatnie słowa. Zirytowanie swojego arcywroga jest dobrą metodą, bo nie będzie miał szansy się odegrać. A jeśli będzie, to znaczy że jakoś uniknąłeś ostatecznej śmierci – w każdym przypadku wygrywasz!
Źródło: Darths & Droids
Archiwum komiksu
--
Żyj wiecznie lub umrzyj próbując.