Joe Monster
Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…BO POWAGA ZABIJA POWOLI

Forum > Hyde Park V > a co o tym sądzicie?
chaos
chaos Superbojownik od 2 września 2003 | Gdańsk
2008-01-23 16:04:37 Zgłoś
bo nie wiem czy warto

https://www.allegro.pl/show_item.php?item=301697451

--
W winie prawda, W piwie siła, A w wodzie ino bakterie.
liver_sausage88
liver_sausage88 Om nom nom nom od 28 sierpnia 2007 | Stolica Królestwa Podziemnych Pomarańczy
2008-01-23 16:06:19 Zgłoś
Jak dla mnie te głośniki to trochę wsiowe, ale ja się nie znam ;) A i 3,7k pln za motorower taki to trochę dużo, już za 2k można kupić ;)

--
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
discordia Naturalne Dobro Mazowsza od 28 października 2005 | discordia
2008-01-23 16:07:53 Zgłoś
sie nie znam, ale te głośniki wyglądają festyniarsko

--
***** ***
chaos
chaos Superbojownik od 2 września 2003 | Gdańsk
2008-01-23 16:08:35 Zgłoś
fakenszit.. nie ta aukcja

ten tutaj. od 1 zeta, tylko ze ma jakies defekty.

https://www.allegro.pl/show_item.php?item=301766957

--
W winie prawda, W piwie siła, A w wodzie ino bakterie.
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
tommi270 Superbojownik od 10 czerwca 2005 | Olsztyn
2008-01-23 16:11:13 Zgłoś
te defekty to pewnie nic wielkiego , zwykły SHS



silnik- hamulce -skrzynia

--
liver_sausage88
liver_sausage88 Om nom nom nom od 28 sierpnia 2007 | Stolica Królestwa Podziemnych Pomarańczy
2008-01-23 16:12:13 Zgłoś
Ten drugi lepszy, ale ogólnie na takim pierdzitku to się śmiesznie jeździ, lepszy chyba dobry skuter ;)

--
robadlo
robadlo Fotoreporter JM od 9 października 2004 | Wwa
2008-01-23 16:12:56 Zgłoś
trudno mi powiedzieć jaki to defekt bo nie wiem co to jest opowietrzenie

Ale jeżeli to wszystkie wady to całkiem spoko.

--
...rano do pracy, gówno co dzień...
peugeot407
peugeot407 Bojownik od 31 stycznia 2005 | PyraMegaCity
2008-01-23 16:35:59 Zgłoś
Niestety, ale muszę się zgodzić z liver, chodź niechętnie...

Myślę, że jako osoba, która wie coś o motocyklach i pokrewnych, oraz która śmigała na różnych sprzętach, mogę się wypowiedzieć...

Dobry skuter naprawdę będzie lepszy, niż maszyna która "udaje" choppera Gdy widzisz skuterka, nie wymagasz od niego "brzmienia"-tu jest inaczej. To jest automat, tak jak skuterek, więc nie możesz się wykręcić, że to tylko dla przyjemności zmiany biegów

Generalnie bardzo sceptycznie podchodzę do tego typu wynalazków Mimo, iż rok już nie jeździłem, bom sprzęta sprzedał i kupił rower, to wiem, że bym wolał kupić jakiś skuter, np Suzuki Burgman 250, który, nie dość, że wygląda, to jeszcze jeździ!!



Aha, pytanie jest takie, czy Ty masz kat A ;] bo to ważne. Napisz jakie masz fundusze, a coś -podsunę-nie w tym stylu

--
peugeot407
peugeot407 Bojownik od 31 stycznia 2005 | PyraMegaCity
2008-01-23 16:38:27 Zgłoś
Edit, może nie w 100% to samo, bo skuterki mają bezstopniowe przełożenie Ale już taki Burgman 650 ma możliwości zmiany z automatu na "manual"

--
chaos
chaos Superbojownik od 2 września 2003 | Gdańsk
2008-01-23 16:46:59 Zgłoś
:peugeot

1) nie mam kat A i raczej mam na nia male szanse
2) fundusze do 4-5. generalnie wole cos co wyglada bardziej jak motocykl, nawet jak popiarduje niez skuter. takie tam skrzywienie.
3) ostatnio wpadła mi w oko Gilera Eaglet (2-suw, 6 biegowy, dosc masywnie wyglada, chlodzenie cieczą)

--
W winie prawda, W piwie siła, A w wodzie ino bakterie.
chaos
chaos Superbojownik od 2 września 2003 | Gdańsk
2008-01-23 16:48:51 Zgłoś
gilera wyglada tak:



tyle ze interesuje mnie czarna.

--
W winie prawda, W piwie siła, A w wodzie ino bakterie.
peugeot407
peugeot407 Bojownik od 31 stycznia 2005 | PyraMegaCity
2008-01-23 16:52:13 Zgłoś
ad 3

Gilera, gut czojs

Generalnie, jeśli sprawa tak stoi, to ja bym polecał coś takiego

https://mototradegroup.com/images/zabava/cpi-gtr.jpg

jak sie dobrze zakręcisz, to dorzucisz 500 zł i kupisz takiego

Widziałem go na własne oczy i wiem, że ładnie się prezentuje

A gdy nadal byś obstawał za swoim wyborem, to od razu polecam zamontowanie przelotówki, co chociaż troszkę zmieni "basik"

--
chaos
chaos Superbojownik od 2 września 2003 | Gdańsk
2008-01-23 16:54:55 Zgłoś
powiadasz ze gilera dobra? bo chyba w nia zainwestuje. scigacze mi tak bardzo nie podchodzą a po paru modyfikacjach w tlumiku.. hmm..

--
W winie prawda, W piwie siła, A w wodzie ino bakterie.
peugeot407
peugeot407 Bojownik od 31 stycznia 2005 | PyraMegaCity
2008-01-23 16:59:13 Zgłoś
tak, Gilera to większość Piaggio więc solidna marka

hehe, kumpel ma ciut większego sprzęta, bo Yamaha Drag Star 650, zamontował przelotówki robione za zamówienie nieźle mruczy

--
chaos
chaos Superbojownik od 2 września 2003 | Gdańsk
2008-01-23 17:09:52 Zgłoś
no maszynka ma potencjal. i da sie jej jeszcze zwiekszyc pojemnosc. a do nawalania przez gdansk jak znalazl.

--
W winie prawda, W piwie siła, A w wodzie ino bakterie.
liver_sausage88
liver_sausage88 Om nom nom nom od 28 sierpnia 2007 | Stolica Królestwa Podziemnych Pomarańczy
2008-01-23 18:06:25 Zgłoś
Peżo skoro tak się znasz to powinieneś wiedzieć, że nie wszystkie takie wynalazki to automaty ;) Można sobie zmieniać biegi
:chaos z tymi maszynkami nawet nie w tym problem że brzmią jak skuter (bo to też nieprawda ) tylko że są po prostu małe i dorosły facet na nich wygląda śmiesznie

--
peugeot407
peugeot407 Bojownik od 31 stycznia 2005 | PyraMegaCity
2008-01-23 20:29:34 Zgłoś
liver, a czy ja napisałem, że wszystkie

mówię o tym konkretnie

nawet zwykła "motorynka" ma zmianę biegów

--
liver_sausage88
liver_sausage88 Om nom nom nom od 28 sierpnia 2007 | Stolica Królestwa Podziemnych Pomarańczy
2008-01-23 21:29:00 Zgłoś
W ABS-y z opisu też uwierzyłeś?

--
chaos
chaos Superbojownik od 2 września 2003 | Gdańsk
2008-01-23 21:43:34 Zgłoś
co do kinroada - ten ma akurat całkiem konkretne brzmienie. jakis gostek jechal nim ostatnio rpzez dlugie ogrody. fajne to tylko zbyt wychudzone jak na moj gust i potrzeby

--
W winie prawda, W piwie siła, A w wodzie ino bakterie.
Forum > Hyde Park V > a co o tym sądzicie?
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj