Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY
Piedole, idę spać
Klub otwarty
by dragonikow


Założony: 2010-02-01 12:02:54
Ostatnia aktywność: 2021-07-20 18:32:02
Postów na forum: 18
157 członków
Oglądany: 7891x

Dlaczego piedolisz i idzesz spać?

dragonikow
dragonikow - Superbojownik · przed dinozaurami
Zazwyczaj takie sytuacje zdarzają się jak mamy coś do zrobienia a nie za bardzo nam się chcę więc.... idziemy spać. A jak jest u was ?
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Bukkit - Superbojownik · przed dinozaurami
jak mi się chce spać
czyli przez 90% czasu, ale zazwyczaj kładę się wieczorem
___green
___green - Superbojownik | GG: Allin · przed dinozaurami
Prokrastynacja
EcoFtS
EcoFtS - Superbojownik | GG: 757500 · przed dinozaurami
Wy też tak macie że chcecie spać a nie chce wam się iść spać?

A po za tym, jestem studentem dopiero od 4 miesięcy, a już nauczyłem się zasypiać na zajęciach, na korytarzu bądź w bufecie bez większych problemów, fajna umiejętność ;]
sponey
sponey - Superbojownik · przed dinozaurami
Ja to potrafię usnąć między zajęciami na uczelni, wykładach, oglądając film, pijąc wódkę, opalając się na słońcu, z nudów, przy nauce, w klubie, w każdym środku transportu, na przystanku, przed komputerem. Ogólnie wydaje mi się, że idziemy spać wtedy, gdy jesteśmy sami, gdy nie ma tej drugiej osoby do rozmowy.
Marian_17
Marian_17 - Superbojownik · przed dinozaurami
Sen to panaceum na zło tego świata...

Gdyby ludzie więcej spali, to byliby mniej nerwowi => Gdyby byli mniej nerwowi, to by podchodzili do wszystkiego na spokojnie => A spokojne negocjacje powstrzymałyby parę wojen ;)
EcoFtS
EcoFtS - Superbojownik | GG: 757500 · przed dinozaurami
poza tym śpiąc ludzie nie popełniają żadnego zła! (no może lunatykując, ale nie wydaje mi się)