<< >> wszystkie blogi

Cholerny kwiat mlodzieży polskiej...

2008-04-06 12:03:00 · Skomentuj
....głupi jak juz sam nie wiem co. wczoraj bylo ognisko i "kwiat młodzieży polskiej" dostarczył nam niezapomnianych atrakcji (pozniej opisze to dosc obszernie, dzisiaj przedsmak): 1) detonacje samorobnych środków wybuchowych. szczyle po max 18 lat odpalały jakies minisrodki wybuchowe w okolicy, zeby potem odpalić tubę z benzyną, która wywaliła pieniek stojący obok na pare metrów w bok. aha, czy wspomnialem ze za pierwszym razem lont sie nie dopalil do konca i koles ku zgrozie wszystkich podniosl to do uszu i posluchal czy sie pali? oto ta bomba. http://www.youtube.com/watch?v=LyZF_0CtDEs robi wrazenie, co? pro forma: moi tam przyszil palic ognisko. ale kiedy koles zdetonował tą bombę (jeszcze rozumiem petardy) to dostał takie megazj*bki od zgormadzonych (srednia wieku 23-25 lat) ze uciekl w popłochu. 2) niedalek miało miejsce inne ognisko. tez jakis kwiat mlodzieży polskiej. po jakims czasie kolesie (zdrowo juz schlani) dolaczyli sie do naszego ogniska (sklad: metale i spółka, więc mlodzieży polska z hiphopu rodem pasowala tam jak wół do karety). na szczescie jednemu z zawodników przestało to dość szybko przeszkadzać, bo schlał sie do nieprzytomności i poległ trupem. efekt: telefon do matki kolesia i transport tego cholernego trupa przez las, błoto i inne takie. I zeby to byl jego pierwszy raz, ale nie, juz na sylwestra tez byl zalany w trupa. na odchodne matka dostała kilka rad od doswiadczonych degustatorów napojów alkoholowych: 4 godziny od przebudzenia - zero picia, zero kackilerów. jak to okreslił Wodzu: "zapamieta tego kaca do końca zycia albo i dłuzej" szkoda ze nie doradzilismy jej zeby mu schowała portfel i komórke i udawala ze nic nie wie. Moze troche paniki nauczyloby go, zeby nie chlać na umór w środku lasu...

Wielka Encyklopedia Obrazkowa: Studio nagrań

2008-03-11 14:50:57 · Skomentuj
tak, moi drodzy, na tym wlasnie sprzecie nagrywana byla muzyka, którą podziwiać można o tu: http://www.joemonster.org/pokaz.php?op=album&album&aid=905

Znając swoje warunki...

2008-03-04 20:48:33 · 2 komentarze
... to tak się zastanawiam... moż poszukam etatu w radiu i będę czytać wieczorami powieści erotyczne w ramach własnej audycji? hmm...

Oj ale mam zakwasy...

2008-03-03 17:03:27 · 1 komentarz
...zajebiste uczucie :C nie ma co, kupno hantli i katowanie sie nimi codziennie bylo swietna inwestycją.

[od 18] czyli dlaczego lepiej, zeby Chaos i spółka nie spiewali na bombie

2008-03-01 12:50:00 · 2 komentarze
kolejne legendarne nagranie mojej starej kapeli zawiera treści drastyczne http://www.joemonster.org/pokaz.php?op=showfile&fid=34025

Zainspirowany dzisiejszą wizytą w szpitalu (dla kumatych)

2008-02-23 00:25:54 · 1 komentarz
Jak wywołać bójkę w szpitalu? wejść na oddział kliniki geriatrycznej i spytać kto jest ostatni w kolejce. :C

Lotniczy (bo nie ma sensu tłumaczyć na KM)

2008-02-13 10:24:19 · 2 komentarze
Roger Murdock: Flight 2-0-9'er, you are cleared for take-off. Captain Oveur: Roger! Roger Murdock: Huh? Tower voice: L.A. departure frequency, 123 point 9'er. Captain Oveur: Roger! Roger Murdock: Huh? Victor Basta: Request vector, over. Captain Oveur: What? Tower voice: Flight 2-0-9'er cleared for vector 324. Roger Murdock: We have clearance, Clarence. Captain Oveur: Roger, Roger. What's our vector, Victor? Tower voice: Tower's radio clearance, over! Captain Oveur: That's Clarence Oveur. Over. Tower voice: Over. Captain Oveur: Roger. Roger Murdock: Huh? Tower voice: Roger, over! Roger Murdock: What? Captain Oveur: Huh? Victor Basta: Who?

Kwintesencja zajebistości

2008-02-11 00:03:00 · 1 komentarz
ci na zdjeciu to dwaj znajomi, wiec za autentyczność zdjęcia ręcze. ale jak im się to kłerwa udało zrobić - nie pytajcie.

[Chaos znalazł] Lars and the Real Girlfriend

2008-02-09 23:29:12 · Skomentuj
http://joox.net/cat/2/id/2213204 znalazlem to wy-wiecie-gdzie. ciekawy dramat o facecie, ktory w poszukiwaniu miłosci stworzyl zwiazek z lalką. Oświadczenie - podaję wam linka do czegoś co znalazłem i co uznalem za ciekawe - nie zachęcam was w zaden sposób do sciagania tego filmu, gdyz co z tym zrobicie, to już waza sprawa - wiem, że inni ludzie znają jooxa. a teraz go f**ck yourself, trollu (to w nawiązaniu do pewnego bojownika, ktory raczyl przyczepić się do tego, iż wrzucam linki do jooxa)

Fani Iron Maiden - nie klikać.. Maximum perwery.

2008-02-07 18:45:39 · 2 komentarze
dość alternatywna wersja Troopera. sam nie wiem jak to zaklasyfikować http://www.youtube.com/watch?v=mRbfO__XCb4
Autor
O blogu
  • o blogu.. o blogu... co ja mam tu kłerwa napisać? przemyślenia, wnioski, od czasu do czasu wyrazy wkurwa z tego lub innego powodu.
Najnowsze posty
Najpopularniejsze posty
Moje pliki
Moje albumy w Szaffie
Linki
Statsy bloga
  • Postów: 83
  • Komentarzy: 118
  • Odsłon: 54957

Napędzana humorem dzięki Joe Monsterowi