Joe Monster
Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…BO POWAGA ZABIJA POWOLI

Imponujące detale zwierząt stworzonych w technice 3D

30 805  
121   9  
CGSOCIETY to portal zrzeszający grafików komputerowych. Niedawno z trójwymiarowych obrazów przedstawiających zwierzęta, stworzonych przez użytkowników ich portalu, wybrali dziesięć najbardziej wyjątkowych, które przedstawiamy poniżej.

#1. "Kosmiczna Małpa", Maarten Verhoeven

Stworzone za pomocą Zbrush i Keyshot

#2. "Bekon w Wodzie", Oyvind Fiksdal


Grafikę stworzono jako część kampanii na temat bekonu pod hasłem: "Lepszy bekon w wodzie niż woda w bekonie" – z czym faktycznie można się zgodzić.
Użyte programy: Sculptris, Modo, Zbrush, Photoshop

#3. "Iguana", Damien Guimoneau

ZBrush

#4. "Chart", Krystal Sae Eua


ZBrush

#5. "Miłość Deinoteria", Gael Kerchenbaum


Mały projekt stworzony w celu nauczania rzeźbienia za pomocą komputera. Prezentuje on rodzinę Deinotherium Giganteum, przodka naszych słoni.
Zbrush, Maya, Arnold

#6. "Unoszące się meduzy", James Gardner


W całości wykonane w technice CGI, opisywane w jednym z numerów 3DArtist Magazine. Twórca chciał stworzyć coś "lekkiego", organicznego, wybrał więc meduzy, które perfekcyjnie pasowały do tematu.
Program: Modo

#7. "Psia anatomia", slord


#8. "Studium Szympansa", Jonathan Sabella



Prywatny projekt spoza codziennej pracy w ILM. W oparciu o wiele grafik referencyjnych autor tworzył twarz tak, by dawała poczucie życia i ekspresji. Pod względem gatunku szympansowi najbliżej jest do bonobo. Twórca starał się oddać jak najwięcej szczegółów typowego przedstawiciela tych małp.
ZBrush, Maya

#9. "Kameleon", Jonathan Vardstedt


Pierwsza próba autora stworzenia zwierzęcia z dużą liczbą detali. Wybrał kameleona z powodu wielu szczegółów, zarówno przy modelowaniu/rzeźbieniu, jak i teksturowaniu.
Maya, Octane, Mudbox, Knald, Photoshop

#10. "Oko horyzontu", Yasin Hasanian

Autor zaintrygowany jest cudami natury, do których należą też orły jako symbol wolności, siły i wykraczania poza zasięg ludzkiego poznania. Grafika stworzona na okładkę 3D Artist magazine.
Maya, XGen – pióra.
ZBrush – rzeźbienie oraz podstawowy model piór
Arnold – renderowanie
Mari, Nuke, Photoshop.
1

Oglądany: 30805x | Komentarzy: 9 | Okejek: 121 osób

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą
Najpotworniejsze ostatnio
Najnowsze artykuły

02.12

01.12

30.11

Starsze historie

Jak to drzewiej bywało