Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…BO POWAGA ZABIJA POWOLI

Fizyka komputerowa, czyli głupie błędy, które zaserwowali nam autorzy gier IV

92 479  
186   28  
Granie w gry dostarcza sporo rozrywki, ale nie tylko takiej, jakiej zażyczyliby sobie ich twórcy. Poniżej zestawienie sytuacji, w których to fizyka stała się głównym bohaterem - poprawiona wersja dla ludzi ze słabymi kompami.

#1. Rwie się do walki, ale ręce nie nadążają

#2. Spotkanie z Harrym Houdinim (Battlefield 3)



#3. Halo naśladuje Windowsa XP (Halo 3)



#4. Nie dotykać krzesła (GTA V)



#5. Chód szkoły wilka (Wiedźmin 3: Dziki Gon)



#6. Jacob uczy się latać (Assassin's Creed Syndicate)



#7. Zwinny sędzia (WWE 2K16)



#8. Przed wyjściem z samochodu zawsze popatrz w lusterka (GTA V)



#9. Michael Bay przedstawia: dwie pieczenie na jednym ogniu (Metal gear Solid V: The Phantom Pain)



#10. Według moich obliczeń... (Mad Max)



#11. Do góry nogami (Construction Simulator 2015)



#12. Biedny kierowca... (Spintires)



#13. Twarde lądowanie (Killing Floor 2)



#14. Rana powierzchowna (Paint the town red)



#15. Zadarł z niewłaściwą siatką (GTA V)



<<< W poprzednim odcinku

19

Oglądany: 92479x | Komentarzy: 28 | Okejek: 186 osób

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą
Najpotworniejsze ostatnio
Najnowsze artykuły

19.04

18.04

Starsze historie

Sprawdź swoją wiedzę!
Jak to drzewiej bywało