Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY

Fizyka komputerowa, czyli głupie błędy, które zaserwowali nam autorzy gier IV

92 479  
186   28  
Granie w gry dostarcza sporo rozrywki, ale nie tylko takiej, jakiej zażyczyliby sobie ich twórcy. Poniżej zestawienie sytuacji, w których to fizyka stała się głównym bohaterem - poprawiona wersja dla ludzi ze słabymi kompami.

#1. Rwie się do walki, ale ręce nie nadążają

#2. Spotkanie z Harrym Houdinim (Battlefield 3)



#3. Halo naśladuje Windowsa XP (Halo 3)



#4. Nie dotykać krzesła (GTA V)



#5. Chód szkoły wilka (Wiedźmin 3: Dziki Gon)



#6. Jacob uczy się latać (Assassin's Creed Syndicate)



#7. Zwinny sędzia (WWE 2K16)



#8. Przed wyjściem z samochodu zawsze popatrz w lusterka (GTA V)



#9. Michael Bay przedstawia: dwie pieczenie na jednym ogniu (Metal gear Solid V: The Phantom Pain)



#10. Według moich obliczeń... (Mad Max)



#11. Do góry nogami (Construction Simulator 2015)



#12. Biedny kierowca... (Spintires)



#13. Twarde lądowanie (Killing Floor 2)



#14. Rana powierzchowna (Paint the town red)



#15. Zadarł z niewłaściwą siatką (GTA V)



<<< W poprzednim odcinku

19

Oglądany: 92479x | Komentarzy: 28 | Okejek: 186 osób

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą
Najpotworniejsze ostatnio
Najnowsze artykuły

19.04

18.04

Starsze historie

Sprawdź swoją wiedzę!
Jak to drzewiej bywało