Joe Monster
Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…BO POWAGA ZABIJA POWOLI

Forum > Hyde Park V > Czy ten filmik jest prawdziwy?
madzialena82
madzialena82 Superbojowniczka od 10 lutego 2006 | Polska A - ta cywilizowana czesc kraju
2018-02-22 19:31:37 Zgłoś
Internet jest zalany propaganda i czlowiek juz nie wie jakie filmy czy artykuly sa prawdziwe. Jesli ten film jest autentyczny to tych w Izraelu mocno popertolilo i mnie ten caly antysemityzm na swiecie przestaje dziwic.
https://youtu.be/zN8nOiKji2E

--
Dbdhxhxjjjkaalmsnmoxksjjxbdhvsbabaixnuxx svx uxjxna xhdbbailslmcn d nakskxbbs
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
alvaro_rodriguez Bojownik od 14 stycznia 2010
2018-02-22 19:34:36 Zgłoś
Ha! Tak się robi kasę

--
Słuchałem Eagles of Death Metal przed zamachami w Paryżu.
madzialena82
madzialena82 Superbojowniczka od 10 lutego 2006 | Polska A - ta cywilizowana czesc kraju
2018-02-22 19:37:56 Zgłoś
:alvaro_rodriguez hę? Mowisz, ze to wezwanie do zaplaty reparacji?

--
Dbdhxhxjjjkaalmsnmoxksjjxbdhvsbabaixnuxx svx uxjxna xhdbbailslmcn d nakskxbbs
Keep_Calm
Keep_Calm Bojownik od 24 lipca 2016
2018-02-22 19:38:15 Zgłoś
zialena82 To nie z Izraela wymyslila to fundacjabhamerykańskich żydow. Zostali skrytykowani min. przez polskich żydow za szerzenie kłamstwa

--
tomcat_tc
tomcat_tc Student prawa od 3 grudnia 2007 | Białystok
2018-02-22 19:39:00 Zgłoś

--
Jestem bohaterem :lasowego
Czarna lista- :gen_italia
Czy wspominałem już że jestem studentem prawa?
nevya
nevya Bojownik od 18 grudnia 2015
2018-02-22 19:41:31 Zgłoś
Po prostu mówią jakby się jarmułkami z pisem zamienili

--
madzialena82
madzialena82 Superbojowniczka od 10 lutego 2006 | Polska A - ta cywilizowana czesc kraju
2018-02-22 19:48:41 Zgłoś
Ok, dzieki za info. Widzialam w necie sam filmik bez zadnego artykulu na ten temat.
Ktos jednak pozwolil zeby w Tel Awiwie wisialo to

https://wpolityce.pl/m/swiat/382757-klamliwe-billboardy-w-izraelu-film-falszujacy-historie-zniknal-z-youtubea-ale-kampania-przeniosla-sie-na-ulice
Ostatnio edytowany: 2018-02-22 19:50:40

--
Dbdhxhxjjjkaalmsnmoxksjjxbdhvsbabaixnuxx svx uxjxna xhdbbailslmcn d nakskxbbs
I_drink_and_I_know_things
I_drink_and_I_know_things Bojownik od 10 grudnia 2016
2018-02-22 19:51:26 Zgłoś
A najgorsze jest to, że teraz Żyd sprzeda Polaka











do Realu Madryt

--
In my experience, eloquent men are right every bit as often as imbeciles.
somsiad
somsiad Superbojownik od 10 kwietnia 2002 | Pacanova
2018-02-22 19:57:49 Zgłoś

--
Tango Alpha Xray Alpha Tango India Oscar November India Sierra Tango Hotel Echo Foxtrot Tango
tulipan2
tulipan2 Bojownik od 6 lutego 2006 | Andrychów
2018-02-22 20:17:15 Zgłoś
zialena82 "Na przykład o Żydach można mówić tylko dobrze albo w ogóle, inaczej jesteś antysemita"
Podobno Wolniewicz

--
madzialena82
madzialena82 Superbojowniczka od 10 lutego 2006 | Polska A - ta cywilizowana czesc kraju
2018-02-22 20:33:48 Zgłoś
Ja piertole. Co sie dzieje z tym swiatem?

--
Dbdhxhxjjjkaalmsnmoxksjjxbdhvsbabaixnuxx svx uxjxna xhdbbailslmcn d nakskxbbs
Spowiednik
Spowiednik Superbojownik od 17 października 2002
2018-02-22 20:37:58 Zgłoś
jest akcja - jest reakcja. debile z jednej strony budzą debili z drugiej strony

--
Kanalia. Ze zdradziecką mordą. Łotr, komunista, esbek, zdrajca, gorszy sort. Spacerowicz. Astroturfer. Bojówkarz
www.youtube.com/watch?v=QCnneFzXhmc
Zaraz będzie ciemno...
madzialena82
madzialena82 Superbojowniczka od 10 lutego 2006 | Polska A - ta cywilizowana czesc kraju
2018-02-22 20:40:23 Zgłoś
:spowiednik uscislij tych debili.

--
Dbdhxhxjjjkaalmsnmoxksjjxbdhvsbabaixnuxx svx uxjxna xhdbbailslmcn d nakskxbbs
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
krzycz22 Superbojownik od 23 kwietnia 2004 | już nie Łódź
2018-02-22 20:49:47 Zgłoś
a niech idą do pierdla, za samo bycie idiotami im się należy.

--
Oisterra
Oisterra Bojowniczka od 21 stycznia 2010 | Vratislav
2018-02-22 20:51:21 Zgłoś
Już w tym wątku ludziska nie dowierzały, że to na serio http://joemonster.org/phorum/read.php?f=15&t=2526897#2526899
Z ich oficjalnego kanału usunięto, ale wiadomo, że będzie wracać jak zaraza...

--
Cieciu
Cieciu Bułgarski Łącznik od 1 września 2004 | Warszawa | GG: ...
2018-02-22 20:51:26 Zgłoś

--
Kosovo je Srce Srbije !! "Ovo je ovde Balkan mirisni cvet totalno nerazumljiv za ceo svet" Folklor, legendy i historia Bułgarii. Po mojemu.
madzialena82
madzialena82 Superbojowniczka od 10 lutego 2006 | Polska A - ta cywilizowana czesc kraju
2018-02-22 21:06:03 Zgłoś
uokutwa ten swiat mnie coraz bardziej przeraza.

--
Dbdhxhxjjjkaalmsnmoxksjjxbdhvsbabaixnuxx svx uxjxna xhdbbailslmcn d nakskxbbs
Thurgon
Thurgon Superbojownik od 11 stycznia 2010 | Gdz.
2018-02-22 21:12:55 Zgłoś

--
Próżnoś repliki się spodziewał. Nie dam ci prztyczka ani klapsa. Nie powiem nawet:"Pies cię j...ł"- Bo to mezalians byłby dla psa
happy
happy Wredziocha od 20 marca 2003 | niemal doskonale wszystko jedno...
2018-02-22 21:21:50 Zgłoś
Idioci

--
Skoro Martwi się nie żywią to po co Żywi się martwią?
tulipan2
tulipan2 Bojownik od 6 lutego 2006 | Andrychów
2018-02-22 21:31:47 Zgłoś
Jednak,co wieszcz to wieszcz.
"Oklaski rozległy się z najdalsze części sali"
https://youtu.be/F8laMm-YyLY

--
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Gibss Bojownik od 3 lutego 2017 | Drammen
2018-02-22 21:39:20 Zgłoś
zialena82 nie wiem, czy juz jestem w Twoich ignorach, czy jeszcze nie, ale jesli nie to zapytam. NA JAKIM SWIECIE TY ZYJESZ??? Nie wiesz, ze podczas awantury pod przykladowa knajpa ktos komus da w ryj, to jest wykroczenie, a gdy okaze sie, ze dalo sie w ryj zydowi - to juz jest antysemityzm?

--
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Gibss Bojownik od 3 lutego 2017 | Drammen
2018-02-22 21:44:48 Zgłoś
zialena82 nie wiem, czy juz jestem w Twoich ignorach, czy jeszcze nie, ale jesli nie to zapytam. NA JAKIM SWIECIE TY ZYJESZ??? Nie wiesz, ze podczas awantury pod przykladowa knajpa ktos komus da w ryj, to jest wykroczenie, a gdy okaze sie, ze dalo sie w ryj zydowi - to juz jest antysemityzm? I Dziwie sie takiemu Morawieckiemu, ze jak juz poszturchal Izrael mowiac o roznych nacjach ktore wyrzadzaly krzywde innym nacjom, to ze nie poszedl za ciosem i nie powiedzial o relacjach izraelsko - palestynskich. Wg mnie jak zrobil kupe, to powinien wysrac do konca i odpowiednio dupe podetrzec. Zara dopisze reszte

--
madzialena82
madzialena82 Superbojowniczka od 10 lutego 2006 | Polska A - ta cywilizowana czesc kraju
2018-02-22 21:48:18 Zgłoś
:thurgon potrzeba konta premium do przeczytania calosci ale to co jest za free do przeczytania plus tytul mi chyba wystarcza.

Ciekawe jak dlugo bedzie trwalo to szczucie jednej strony na druga.

--
Dbdhxhxjjjkaalmsnmoxksjjxbdhvsbabaixnuxx svx uxjxna xhdbbailslmcn d nakskxbbs
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Gibss Bojownik od 3 lutego 2017 | Drammen
2018-02-22 21:54:30 Zgłoś
Jakies 15 lat temu byla taka sytuacja, ktora wprawila mnie conajmniej w zaklopotanie. A wrecz doznalem szoku. Mlody jeszcze bylem, ledwo polityki liznalem, ale w Wiadomosciach (sic...) zobaczylem relacje z jakiegos spotkania WIELKICH PRZYWODCOW SWIATA.Bylo to bodajze na Filipinach, lub cos w tym rodzaju. Byl tam George Bush. I zaczal pierdolic cos a'la NWO itd. Po nim wszedl na mownice gospodarz i powiedzial wprost, ze zydzi zadza swiatem. Po czym Bush wszedl ponownie z pretensjami na mownice, choc nie mial prawa - bo kazdy mial raz sie wypowiadac. I po ponownym wystapieniu Busha na mownice znowu wjebal sie gospodarz mowiac - skoro pan panie Bush masz takie pretensje - to znaczy, ze zydzi naprawde rzadza swiatem. To bylo w Wiadomosciach . Howgh

--
Thurgon
Thurgon Superbojownik od 11 stycznia 2010 | Gdz.
2018-02-22 22:01:41 Zgłoś
zialena82

O, faktycznie. Za pierwszym razem puściło mi cały. I, nie, nie - ten artykuł jest spoko akurat. Były minister edukacji Izraela opowiada o swoim spotkaniu z Kaczyńskim, który w ramach wizyty w Izraelu zażądał kilkugodzinnego spotkania. Także nie kierujmy się nagłówkiem, bo koleś opisał właśnie ile przez to spotkanie się dowiedział i że dzięki temu spojrzał na sprawę z polskiego punktu widzenia, po czym odbył wizytę w Polsce odwiedzając po kolei wszystkie muzea.


Tak abstrahując jeszcze. Ostatnio zauważyłem jak masa ludzi opisuje POLIN jako żydowskie muzemu

Oczywiście żaden prosebastian nigdy w życiu tam nie był i nie ma pojęcia co tam jest. A jest to muzeum tak bardzo propolskie, że bardziej się nie da. Historia przyjaźni polsko-żydowskiej od X wieku. Róż, jednorożce, skowronki, kochamy się.
Paradoksalnie w muzeum jest wszystko o czym krzyczą turbopatrioci, że powinno się mówić. Tylko, że oni o tym nie wiedzą, bo to ŻYDOWSKIE muzeum
Ostatnio edytowany: 2018-02-22 22:02:50

--
Próżnoś repliki się spodziewał. Nie dam ci prztyczka ani klapsa. Nie powiem nawet:"Pies cię j...ł"- Bo to mezalians byłby dla psa
tulipan2
tulipan2 Bojownik od 6 lutego 2006 | Andrychów
2018-02-22 22:15:37 Zgłoś
:thurgon zauważyłeś,ze nikt poza turbozydami,jak to nazwales nie neguje 900-letniej historii życia razem ? Ze nikt tego nie zauważa ? Wszyscy skupili się na nieszczęsnych dla obu narodów 6 latach.

--
empatyczna
empatyczna Gołota Poezji od 29 września 2012 | Żory
2018-02-22 22:18:40 Zgłoś

--
Czy można spełnić wszystkie swoje marzenia? Tak, jeżeli będziesz miał/ła jedno marzenie, które brzmi: chcę osiągnąć w życiu tyle, ile tylko zdołam./moje/
Thurgon
Thurgon Superbojownik od 11 stycznia 2010 | Gdz.
2018-02-22 22:25:48 Zgłoś
:tulipan2 Ja staram się być w swojej niechęci bardzo prostolinijny i obiektywny. Darzę taką samą niechęcią zjebów polskich i żydowskich. Liczba pierdół, przekręceń i oczywistych bzdur, które pojawiły się z obu stron w ciągu ostatniego miesiąca jest tak duża, że już nawet przestałem to wszystko czytać.

--
Próżnoś repliki się spodziewał. Nie dam ci prztyczka ani klapsa. Nie powiem nawet:"Pies cię j...ł"- Bo to mezalians byłby dla psa
tulipan2
tulipan2 Bojownik od 6 lutego 2006 | Andrychów
2018-02-22 22:35:32 Zgłoś
:thurgon mam identyczne odczucia co do zjebow jak i z jednej strony tak i z drugiej.niemniej nikt nie może nam zarzucić,ze jesteśmy "narodem" nietolerancyjnym, morderców, szmalcownikow etz. Nie godzę się z tym i tyle.

--
Hej, a może by tak wstawić swoje zdjęcie? To łatwe proste i szybkie. Poczujesz się bardziej jak u siebie.
Gibss Bojownik od 3 lutego 2017 | Drammen
2018-02-22 22:37:17 Zgłoś
:thurgon Tym karmią się media, a okruchy plebsowi rzucają.

--
Forum > Hyde Park V > Czy ten filmik jest prawdziwy?
Aby pisać na forum zaloguj się lub zarejestruj