Joe Monster
Szukaj Pokaż menu
Witaj nieznajomy(a) zaloguj się lub dołącz do nas
…NIECODZIENNIK SATYRYCZNO-PROWOKUJĄCY
Ulubione: Artykuły | Filmy | Bojownicy | Szaffa | Blogi | Szybkie linki | Wszystkie
(2382)
  1. Dziewczyny z dużymi (bi)ustami LXV
    Czy istnieje facet z tak silną wolą, by nie spojrzeć w taki dekolt?
    275 · 53 564x · 28 · 3 dni temu
  2. Demotywatory CCLXVI - 18 powodów dla których warto być poganinem
    Igrzyska w pełni, cieszymy się sukcesem naszego Kamila Stocha (yes!), a tymczasem dzisiaj także: niespodziewany medalista olimpijski, groźny szkocki tygrys, nowoczesna kombinacja norweska oraz prosty sposób…
    393 · 120 648x · 248 · 3 dni temu
  3. Mistrz ciętej riposty gasi głupią panieneczkę, która chce zmienić faceta
    Pewna dziewczyna zwróciła się o pomoc do internautów. Postanowiła zamienić faceta, z którym jest od 4 lat, na lepszy model i poprosić o radę. Chyba nie spodziewała się, że spotka ją aż tak dogłębna analiza…
    1 475 · 229 561x · 61 · 4 lata i 8 dni temu
  4. Dziewczyny w bikini LXXVI
    Za oknem pogoda nie zachęca do zdejmowania ciuchów, ale one... to co innego.
    221 · 37 213x · 19 · 4 dni temu
  5. Atrakcyjne dziewczyny w okularach przeciwsłonecznych XIX
    Pogoda ostatnio nie rozpieszcza, a okazji do zakładania okularów przeciwsłonecznych jest coraz mniej. Właśnie dlatego musimy zadowolić się zdjęciami!
    178 · 27 266x · 5 · 6 dni temu
  6. Dziewczyna zapytała dlaczego facet, któremu odmówiła, nie starał się bardziej. Chyba nie takiej odpowiedzi się spodziewała
    Użytkowniczka Quory nie mogła zrozumieć, dlaczego facet, któremu odmówiła randki, nie starał się bardziej, tylko się z tym pogodził i przestał o nią walczyć. Szybko znalazło się wiele osób, które jej to…
    415 · 139 969x · 110 · 6 dni temu
  7. Ile bólu jest na tym zdjęciu....
    Poniższe zdjęcie przedstawia masę cierpienia i bólu. I to bólu niejednego człowieka. Widzisz, o co chodzi? Nie?

    167 · 87 800x · 23 · 6 dni temu
  8. Po pierwsze BHP XIII - zabawy z elektryką
    Dziś w odcinku elektryk w beczce, żołnierz, który postanowił się rozerwać, prawie drabina na kółkach oraz koleś, któremu znudziły się własne jajca. Zapraszamy!
    202 · 52 488x · 9 · 6 dni temu
  9. 5 prawdziwych "teorii spiskowych"
    Każdy chyba zna takiego wiecznie palącego marihuanę gościa, który z wypiekami na twarzy opowiada wszystkim o niechybnej inwazji na Ziemię jaszczuropodobnych kosmitów, działających w porozumieniu z tajną…
    978 · 234 713x · 76 · ponad 5 lat temu
  10. Dziewczyny w obcisłych sukienkach XLIII
    Nawet lepsze niż legginsy.
    260 · 51 751x · 37 · 9 dni temu
1      2      3      »      [239]
(2971)
  1. Ej, bez full auto w budynkach!
    ASG to świetna zabawa, ale nie kiedy musisz rywalizować z tym kolesiem.
    362 · 44925x · 60 · 19 godzin temu
  2. Wymiana szpiegów na granicy
    Wymiana szpiegów pomiędzy Estonią a Rosją na przejściu granicznym Koidula w południowo-wschodniej Estonii. W wyniku tej "transakcji” stronie estońskiej został przekazany biznesmen Raivo Susi, natomiast…
    34 · 5181x · 24 · 19 godzin temu
  3. A w bloku okna myję tak...
    Niektórzy to w ogóle nie mają instynktu samozachowawczego. Mogła chociaż założyć kask.
    19 · 3281x · 8 · 19 godzin temu
  4. Zatoka Alaska - miejsce, gdzie ocean spotyka się z wodami lodowców
    Niebieska woda to Ocean Spokojny. Brązowa woda pochodzi ze strumieni i rzek spływających z lodowców. Ponieważ ta pierwsza, o wysokim stopniu zasolenia, ma znacznie większą gęstość niż woda lodowcowa (która…
    37 · 4179x · 19 · 19 godzin temu
  5. Słonikowi spodobała się blondynka
    Mały słoń w ogóle nie kryje się z tym, że dziewczyna wpadła mu w oko. Ale ona nie ma nic przeciwko małej zabawie z trąbiastym przyjacielem.
    48 · 5850x · 15 · 19 godzin temu
  6. Tymczasem w Rosji - koleś wjechał ładą do galerii handlowej
    Kilku mężczyzn próbowało go powstrzymać, ale widać determinację. Chyba najlepsze było zamknięcie drzwi przesuwnych.
    45 · 3313x · 21 · 19 godzin temu
  7. Jak wykluwają się ośmiornice?
    Virginia Aquarium nagrało moment wyjścia małej ośmiornicy z jaja. Maluch natychmiast po wykluciu zmienił barwę, co mogło być efektem zarówno stresu związanego z narodzinami, jak i instynktownym zachowaniem,…
    21 · 3804x · 8 · 19 godzin temu
  8. Luis Wąsi, Debi Lovato - Se Szamę Ogórka, czyli kolejny hit Letniego, Chamskiego Podrywu
    Wojciech Pijanowski wziął się za śpiewanie? Nie, to chłopaki z LChP z gościnnym udziałem Magdy Beredy sparodiowali kolejny hit.
    15 · 2287x · 6 · 19 godzin temu
  9. Leśniczy spotkał niedźwiedzia
    Bywa czasem i tak, że leśniczy niespodziewanie wejdzie niedźwiedziom w drogę.
    27 · 3162x · 18 · 19 godzin temu
  10. Pasażerka bez skrępowania suszy gacie w samolocie
    Pasażerka Uralskiej Avialinii przez 20 minut suszyła swoje majtki w ten sposób... że jej ręce od tego nie bolały.
    28 · 5048x · 14 · 20 godzin temu
1      2      3      »      [297]

Brak ulubionych użytkowników

(3114)
W panierce
W panierce
Jej dekolt przysłania Słońce
Jej dekolt przysłania Słońce
Wyjątkowe okazy piękna
Wyjątkowe okazy piękna
Co gotowałaś?
Co gotowałaś?
W siatkówkę bym z nią pograł
W siatkówkę bym z nią pograł
1      2      3      »      [623]

(2110)
1      2      3      »      [368]

    Brak ulubionych notek