<< >> wszystkie blogi

blondynek24's blog

Potwornie absurdalny blog

zasłyszane na placyku;)

2010-02-09 22:50:25 · Skomentuj
2 dziewczyny w wieku gimnazjalno-studenckim spacerują po placyku targowym oglądając "szmatki" Jedna do drugiej: -Wiesz jak najłatwiej poderwać fajnego faceta?? -Nie? -Przez dupę do serca. .....ale się pozmieniało na tym świecie;)

po długiej nieobecności kilka autentyków:)

2010-02-08 21:08:54 · Skomentuj
Jako że zmieniłem lokalizację pracy,wylądowałem na pewnym znanym wrocławiakom placu targowym...ile to się można od ludzi nasłuchać;) 1. Matka z Córką (18-19 lat) spacerują po placu : [M]:Oooo tu masz kurtkę za dupę...wróć ...za pieniądze 2. Stoje przed stoiskiem palę papierosa. Podchodzi do mnie Babinka z dwiema pełnymi siatami zakupów [B]:Mógłby Pan mi te siatki na chwilkę potrzymać?? Biorę siatki w ręce. [B]:..bo już mnie tak ręce bolą... 3. Podchodzi facet do stoiska. [F]:Panie gdzie tu kalesony?? [Ja]:Ja mam na sobie ale nie na sprzedaż 4. Podchodzi klient do stoiska. [K]:Ile kosztuje usunięcie simlocka z tel.xxx ?? [Kolega]:Koszt 30zł. [K]:Kody do simlocka są za darmo w internecie i syn im to zrobi za darmo!!! w 5 minut!! [Kolega]:To po co przyszedł Pan do mnie na plac??Skoro bliżej ma Pan do pokoju syna niż do mnie?? cdn.

co na mikołaja??

2008-12-01 23:24:41 · Skomentuj
Pytam sie moje najmłodszej?? Co sobie życzy od mikołaja?? A najmłodsza: No ten tego ...Kucyka Pony,Pieska Bobi i tą ........................no głowę do sterylizacji Steli. Czego uczą te dzieci w szkole??;)

hitlerowiec tfu psia mać

2008-12-01 23:20:02 · Skomentuj
Jako że coś mnie zaczeło łupać w krzyżu udałem się do swojej przychodni celem wyjaśnienia ostergo bólu i pomocy.Człowiek jam młody..mam od kilku lat kurteczke długą z kołnierzykiem futrzanym w takie plamki ...zwał jak zwał chyba moro.Po rejstracji udaje sie pod gabinet lekarski.A tam jak zwykle moherowa kolejka. Mówię grzecznie :Dzień dobry! Dwa moherki tak na mnie patrzą..i jeden do drugiego "-Patrz Pani nie dość że im mało ,ziemie odbierają to jeszcze chcą wycyckać naszą służbe zdrowia hitlerowiec tfuu psia mać!!"

Re: Jak powinien sikać facet?

2008-09-26 23:39:22 · Skomentuj
Prawdziwy facet nie siko tylko szczy;)

a taka zamiana........

2008-09-17 23:11:38 · Skomentuj
Siedzę w pracy(Serwis-Skup-Sprzedaż telefonów-komórkowych) Otwierają się drzwi ...wychyla się starszy Pan: -Czy też zamieniacie?? -Tak ..W czym można pomóc?? -Chciałbym zamienić euro na funty........ "Bądź tu mądry i pisz wiersze"

Dlaczego??

2008-09-17 22:43:57 · 3 komentarze
Dlaczego Kobieta krzyczy po a nie przed?? Oto jest pytanie;)

takie tam wakacjowe z dzieciami;)

2008-07-14 14:50:11 · 1 komentarz
Właśnie przebywam na urlopie w nadmorskim kurorcie made in poland;) oto kilka zasłyszanych sytuacji: 1. Plaża -Babcia -Wnuczka (około 3 lat) Dzieci jak to dzieci przeważnie wydaja różne dzwięki Wnuczka-Piiiiiiiiiiiii Babcia-Magdalenko proszę nie wydawać tonów ponadźwiękowych!!!! 2. Restauracja(pora obiadowa) 3 osobowa rodzinka Mama-Tata-Synek (5-6 lat) Mama-Syneczku zjesz rybkę?? Synek-Nieeeeeeeee chcę!!! Mama-Zjesz!! Mama-O fryteczki już są -proszę jedz. Synek-Nieeeeeeeee chcę!!! Mama-Proszę rybkę jeść. Synek spojrzał na talerz i wybuchł w głośny płacz. Tata- Co się stało?? Synek płacząc i głaszcząc rybke -BIEDNY NEMO!! 3. 3 dziewczynki bawią sie przy chuśtawce (jedna się chuśta). Dziewczynki 1 i 2 stoją i się patrzą na 3 chuśtająca się.Nagle dziewczynka spada z impetem z chuśtawki. Dziewczynka nr 1 do Dziewczynki nr 2 -KRYTYKUJ JĄ KRYTYKUJĄ JĄ!!

kolejny klient....w gsm

2008-01-22 09:17:13 · Skomentuj
Kolejny dzień w pracy w saloniku GSM. Ruch się zrobił....kolejka jak za mięsem. Ato szanowne babcie po karte przyszły a to ktoś dostał smsa z promocją i takie tam. Kątem oka spoglądam na koniec kolejki i widzę faceta który nerwowo spgląda na zegarek.........dochodzi jego kolej i słyszę: -Paczkę żyletek proszę! -Niestety nie sprzedaje żyletek! Facet momentalnie poczerwieniał i do mnie: -PANIE JA TU KU..A 15 minut stoję!!Nie mógł Pan powiedzieć wczesniej????????

z forum

2007-12-06 09:01:49 · Skomentuj
dosyć często udzielam się na taki malutkim forum moich bliskich znajomych . oto wczorajszy post mojego znajomego: "Z uwagi, że święta się zbliżają, a święta to także czas odpoczynku. No więc czas odpocząć od siebie . Dlatego też wysyłamy Wam do Polski Vincenta i Wilka. My już mamy ich dosyć . PS; z tego co się dowiedziałem na lotnisku też ich nie za bardzo chcieli... " oto odpowiedź na post: "A my wam odsyłamy................Kaczki ...Tuska Cudotwórce...i cały ten pie.....ny rząd ......żeby chociaż przez święta odpocząć!!!!!!"
12»
Najnowsze posty
Najpopularniejsze posty
Statsy bloga
  • Postów: 15
  • Komentarzy: 8
  • Odsłon: 4039

Napędzana humorem dzięki Joe Monsterowi